ارشد نظامی آجا در شمال‌­شرق:

تداوم خط شهادت برای ملت ایران تبدیل به یک فرهنگ شده است

ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق گفت: تداوم خط شهادت برای ملت ما تبدیل به یک فرهنگ شده و این فرهنگ را دشمن شناخته است.
کد خبر: ۲۸۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ - 01May 2018

تداوم خط شهادت برای ملت ایران اسلامی تبدیل به یک فرهنگ شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، مراسم تجلیل از ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز با حضور امیر سرتیپ دوم «داوود کاظمی» رئیس دفتر پیگیری ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای شمال‌‌شرق نزاجا و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مجتمع رفاهی ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: خانواده شهدا به ملت بزرگ ایران قدرت بی‌نظیری دادند. قدرتی که بواسطه آن هیچ ابرقدرتی نتوانست به جمهوری اسلامی نگاه چپ بکند. هر چند کشور ما را تهدید کردند و یا علیه مردم ایران اسلامی توطئه کردند، اما به این مسئله واقف‌اند که کسانی در ایران هستند که وصایای شهدا را خوانده­ اند و به آن عمل می­ کنند. این صلابت و اقتدار را خانواده شهدا به واسطه ایثارشان خلق کردند و ما به آنها افتخار می­ کنیم.

وی افزود: شهدا از روز اول به میدان آمدند تا جایی که اگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک نمی­‌گفتند حرمت حرم آل­ الله شکسته می­‌شد؛ لذا به عنوان مدافع حرم جان خود را در جبهه مقاومت در طبق اخلاص گذاشتند و برخی با بدنی بی‌سر به لقاءالله پیوستند.

ارشد نظامی آجا در شمال‌­شرق ادامه داد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند. تداوم خط شهادت، برای ملت ما تبدیل به یک فرهنگ شده و این فرهنگ را دشمن شناخته است. لذا استکبار در طول تاریخ انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت را هدف قرار داده است.

آذریان در پایان خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده این عزیزان وظیفه ما است که سعی داریم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم. به حول و قوه الهی در تداوم بخشی به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح جامعه، عقب‌نشینی نخواهیم کرد چون معتقدیم این حرکت جوانان امروز ما را در برابر آسیب­‌‌های اجتماعی بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها