سرلشکر «ایزدی»:

مجموعه موشکی ایران شمشیر بُرنده ولایت است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مجموعه موشکی جمهوری اسلامی شمشیر برنده ولایت است و در نیروی زمینی توانمندی فوق‌العاده‌ای در صنعت دفاعی کسب کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۸۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 01May 2018

مجموعه موشکی جمهوری اسلامی شمشیر برنده ولایت استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» یکی از فرماندهان ارشد دفاع مقدس در یادواره‌ سردار شهید «حسن شفیع‌زاده»، بنیانگذار توپخانه سپاه پاسداران با بیان اینکه آذربایجان همواره سنگر اسلام و مسلمین بوده است، اظهار داشت: ما در انقلاب اسلامی حرکتی را مشاهده می‌کنیم که امام بزرگوار و روحانیت معظم در این مملکت بنا نهادند و فرمودند این انقلاب، انقلاب ارزش‌هاست.

وی ادامه داد: انگیزه‌ای که شهدا داشتند این بود که ارزش‌ها به سمت اسلام گرایش یابد؛ لذا خداوند باب جهاد را برای خواص گشود.

ایزدی با اعلام اینکه شهدایی همچون مهدی باکری، علی تجلایی، شفیع‌زاده و مرتضی یاغچیان برای اعتلای کلمه‌ «لااله الا الله» خالصانه تلاش کردند و اجر جهاد خود را با شهادت گرفتند، یادآور شد: سردار «حسن شفیع‌زاده» بنیانگذار توپخانه‌ قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار آذربایجان و ایران است که در همه‌ زندگی خود جهاد کرد و جهاد اکبر در راس کار وی بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شهید شفیع‌زاده در عین اینکه در خط مقدم بود به ضرورت‌های جنگ توجه داشت و هر فرصتی را برای خودکفایی مغتنم می‌شمرد و به برکت مجاهدت های این شهید بزرگوار بود که سپاه در عرصه توپخانه خودکفا شد.

وی در بیان خاطره‌ای دوران 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: در عملیات تنگه چذابه خط ما حدود ۳۰۰ متر بود و دشمن با ۱۷۰ قبضه توپ، تانک و خمپاره این خط را زیر آتش گرفت، رزمندگان صبر عاشورایی کردند و با صدق ایستادند؛ لذا خداوند فتح المبین را به رزمندگان اسلام ارزانی فرمود و در این عملیات شهید شفیع‌زاده با همت والای رزمندگان، توپ‌هایی را به غنیمت گرفت که فقط ۲۹ روز از تولید آنها در کشور رومانی می‌گذشت.

ایزدی خاطرنشان کرد: شهید شفیع‌زاده در عملیات والفجر 8 در شرایطی که انتقال نیرو نیز به سختی انجام می‌شد، 70 گردان توپخانه را به خط مقدم برد و در میان نخلستان‌های اروند رود مستقر کرد و با آتش تهیه که در آن عملیات ایجاد شد والفجر 8 به موفقیت رسید.

فرمانده دوران دفاع مقدس حرکت‌های شهید شفیع‌زاده را مبتنی بر بصیرت دانست و عنوان کرد: این شهید والامقام از ابتدای انقلاب اسلامی در مقابل امواجی که دشمن علیه این انقلاب ایجاد می‌کرد ایستاد و حضور فعال داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: مجموعه موشکی جمهوری اسلامی شمشیر برنده ولایت است و در نیروی زمینی توانمندی فوق‌العاده‌ای در صنعت دفاعی کسب کرده‌ایم، صنایع دفاعی ما با همت این شهدا وضعیت مطلوبی دارد و امروز به بسیاری از کشورها در این حوزه صادرات داریم.

سردار ایزدی با بیان اینکه دشمن چهار موج علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است، متذکر شد: دشمن در موج اول با عناصر لیبرال می‌خواست انقلاب را قبض کند، موج دوم فعال‌ کردن ضدانقلاب‌ها در مناطق مختلف و موج سوم جنگ تحمیلی بود که با فرماندهی امام (ره) به نتیجه رسید، موج چهارم نیز به راه انداختن انقلاب مخملی با بهره‌ گرفتن از امکانات جهانی بود.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند من تردید ندارم استکبار جهانی برای مواجه با این انقلاب یک نقشه‌ جامع و جهانی دارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اعلام اینکه ما نباید خودمان را تضعیف کرده و در زمین دشمن بازی کنیم، بیان داشت: فضای مجازی و تلگرام ابزار استکبار جهانی است و جنگ همه جانبه‌ ترکیبی علیه ما به راه انداخته است.

ایزدی متذکر شد: جایگاه ولایت فقیه در این نظام آنچنان است که نقشه‌های استکبار جهانی را در هر جهت به بن بست رسانده و تیرهای آنان را به خطا برده است.

وی در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور منطقه بوده و در صحنه‌های مختلف پیشرفت کرده، هرچند بنا به فرموده رهبری در خصوص عدالت جای کار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار