پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه به‌مناسبت هفته معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پیامی به‌مناسبت هفته معلم اعلام کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم، سپاس‌مندی و تحسین رادمردانی است که در گذران زمان، با بذل جان خویش، روشنی بخش محفل انسان‌مداری و ایمان و آگاهی می‌باشند.
کد خبر: ۲۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ - 01May 2018

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه به‌مناسبت هفته معلمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مجید یزدان‌پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با صدور پیامی، هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

با گرامی‌داشت یاد و خاطره معلم بزرگ استاد مطهری و شهدای فرهنگی استان کرمانشاه

هفته بزرگداشت مقام معلم، سپاس‌مندی و تحسین رادمردانی است که در گذران زمان، با بذل جان خویش، روشنی بخش محفل انسان‌مداری و ایمان و آگاهی می‌باشند. خجسته است نام معلم که در همه ازمنه همچون پیامبران، حیات طیبه انسانی را بر کالبد متعلمان خویش دمیده، تا افق‌های روشن زندگی و نو بودن را در فردای آن‌ها به تماشا بنشینند.

امسال هفته بزرگداشت مقام معلم را در حالی به جشن و تکریم می‌نشینیم که اولین روز این هفته ارزشمند، متبرک به میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است. این موهبت کم‌نظیر را به فال نیک می‌گیریم و از درگاه دادار متعال بهترین‌ها را برای همکاران فرهیخته مسئلت می‌مایم.

امیدوارم مجموعه جامعه، قدردان زحمات و تلاش های بی‌بدیل فرهنگیان باشند، چرا که آینده روشن فردا منوط به اراده و تلاش امروز معلمین است. از درگاه خداوند بزرگ نیک‌بختی و نیک فرجامی را برای یکان‌یکان همکاران همراه درخواست دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار