باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در کرمانشاه به مناسبت هفته معلم

زنگ سپاس معلم به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استان نواخته شد.
کد خبر: ۲۸۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 01May 2018

زنگ سپاس معلم در استان کرمانشاه نواخته شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، به‌مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ «سپاس معلم» با حضور مسئولین استانی در هنرستان صنایع شیمیایی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه به صدا درآمد.

«مجید یزدان‌پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم اظهار داشت: تقدیر از معلمین نباید مختص به روز و هفته معلم باشد، زیرا همه دانش آموخته‌ مکتب معلم هستند و احترام به معلم و کسی که به دیگران علم و آگاهی می‌آموزد واجب است.

وی افزود: شما دانش آموزان عزیز و آینده‌ساز، معلمین زحمت‌کش خود را فراموش نکنید و همیشه آنان را به یاد داشته باشید.

وی با اشاره به احصاء زمین‌های موجود در آموزش و پرورش گفت: ۲۰۹ هزار مترمربع زمین وقفی و متعلق به آموزش و پرورش در سطح شهر کرمانشاه بلااستفاده است، اگر این زمین‌ها احصاء شوند ما می‌توانیم با هماهنگی ادارات دیگر استفاده‌های تجاری از آن‌ها داشته باشیم و از لحاظ مالی در امر آموزش و مسائل پرورشی به مدارس کمک زیادی انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مورد کمک به دانش آموزان مناطق زلزله‌زده نیز اظهار داشت: به دانش آموزان پیش دانشگاهی (کنکوری) امکانات ویژه‌ای از قبیل: تشکیل کلاس‌های کنکوری در چهار دوره با حضور دبیران مجرب در شهر خود و اعزام این دانش آموزان به تهران جهت استفاده از کلاس‌ها‌ی کنکوری، امکانات تفریحی و اهدای وسایل آموزشی اختصاص داده شده است.

پیش از سخنان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، «علی امرایی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه نیز در خصوص هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمین از شریف‌ترین، پاکدست‌ترین، با اخلاق‌ترین و شایسته‌ترین کارمندان دولت هستند.

همچنین «الله‌دانه» مسئول بسیج فرهنگیان حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: معلمین عزیز هستند که دست‌پرورده‌های آنان در عرصه‌های علمی، آینده نظام اسلامی و حفظ ارزش‌های جامعه اسلامی ما نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: زحمت‌های معلمین فراموش نشدنی است و ما همه مدیون تلاش‌های آنان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار