وصیت‌نامه شهید غلامرضا عبدالهی/ قدر امام را بدانید وگرنه دچار بلای عظیمی خواهید شد

شهید «غلامرضا عبدالهی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «اگر قدر امام را ندانید دچار بلای عظیمی خواهید شد. تضعیف روحانیت تضعیف اسلام است. باید گرد این محور جمع شوید و میهن اسلامی را از این ایادی نفاق افکن برهانید.»
کد خبر: ۲۸۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 02May 2018

وصیت‌نامه شهید غلامرضا عبدالهی/ قدر امام را بدانید وگرنه دچار بلای عظیمی خواهید شدبه گزارش خبرنگار ساجد، در متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، توصیه به ادامه و تداوم راه امام و اسلام دارد که در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرجیم

سلام‌ ای رهبرم‌ ای بهتر و برتر از جانم من امروز آخرین دیدار را با دوستان انجام دادم، برای اینکه جانم را رها سازم چو تیر از ترکش این تن امروز از خُم خون می‌چشم شهادت را ولی... خرسند و خوشنودم که مرگم جز به راه حق و قرآن نیست از این مردن سرافرازم.

خدمت پدر و مادر عزیز سلام عرض می‌کنم پس از تقدیم عرض سلام سلامتی شما را از خدا می‌خواهم.‌ ای پدر و مادر من به شما افتخار می‌کنم که همچنین پسری را پرورش دادی که در راه اسلام و قرآن فدا کنی، پدر جان صبر و استقامتی از خودتان نشان بده که پشت دشمن از این عمل تو به لرزه درآید و دشمن سیاه‌دل از ناراحتی شما خوشحال نشود.

مادر عزیز خواهش دارم که برای من گریه نکنی که سیاه قلبان خوشحال و شاد شوند. از پدر و مادر تقاضا دارم تا برادرم را بدون هیچ ترسی به بسیج مستضعفین بسپارند تا جای من را بگیرد و برای او آرزوی شهادت کنید.

خواهرم میدانم که در انتظار آمدنم لحظه شماری می‌کنی، ولی چه کنم زمانی که خدا مرا به مهمانی دعوت کرده بود، من عاشقانه به ملاقات خدا شتافتم تا که در راه اسلام جانمان از مولایمان حضرت علی (ع) و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) که با ارزش‌تر نیست.

مادرم سعی کن در بسیج شرکت کنی تا اگر روزی پسرت به شهادت رسید بتوانی ادامه دهنده راهش باشی وقتی به شهادت رسیدم به اهل فامیل بگویید غلامرضا راه اسلام و راه امام را می‌رفت و هرکس امام را قبول ندارد نباید سر قبر من بیاید و در غیر این صورت به خدا شکایت خواهم کرد و آن‌ها را نخواهم بخشید. اگر قدر امام را ندانید دچار بلای عظیمی خواهید شد. تضعیف روحانیت تضعیف اسلام است. باید گرد این محور جمع شوید و میهن اسلامی را از این ایادی نفاق افکن برهانید.

والسلام علیکم و رحمة و برکاته»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار