واکنش امیر حاتمی به ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛

به رژیم اشغالگر قدس هشدار می‌دهم، دست از دسیسه بردارید/ پاسخ ایران غافلگیرکننده و پشیمان‌کننده خواهد بود

وزیر دفاع در پاسخ به ادعاهای بی‌پایه و اساس نتانیاهو و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی گفت: به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن هشدار می‌دهم، دست از دسیسه و رفتارهای خطرناک بردارند چرا که پاسخ ایران غافلگیرکننده و پشیمان‌کننده خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ - 01May 2018

پاسخ ایران غافلگیرکننده و پشیمان کننده خواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز کارگر و هفته معلم و با اشاره به نقش و جایگاه ارزنده دانشگاه صنعتی مالک اشتر در کشور اظهار داشت: ان‌شاءالله دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر و مجموعه وزارت دفاع بتوانند با انجام وظایف و رسالت خطیر خود زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) آخرین منجی عالم بشریت باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در عرصه کشوری و بین المللی، این دانشگاه را یک مرجع پژوهشی، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود: رسیدن به فناوری‌های اولیه و نوظهور متناسب با نیاز کشور از مهمترین اولویت‌ها در دانشگاه مالک اشتر وزارت دفاع است.

امیر حاتمی با برشمردن جایگاه حساس وزارت دفاع ‌ادامه داد‌: با توجه به علم و اراده همراه با فضای معنوی که در فضای دانشگاه صنعتی مالک اشتر وجود دارد، انتظار می‌رود این دانشگاه با سرعت بیشتری اهداف مورد نظر را دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کمتر از یک درصد ظرفیت پژوهشی کشور مورد استفاده کاربردی واقع نشده است، ادامه داد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر به عنوان قطب علمی وزارت دفاع باید مجرای اصلی اتصال وزارت دفاع با مراکز علمی و آموزشی قرار گیرد و سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع نیز باید اساسا از ظرفیت‌های پژوهشی این دانشگاه و سایر مراجع علمی جهت انجام پروژه‌های تحقیقاتی نهایت استفاده را ببرند.

وزیر دفاع با اشاره به شرایط حساس منطقه و نبرد نامتقارن در عرصه بین المللی نقش این دانشگاه را حساس‌تر از گذشته توصیف کرد و گفت: در شرایطی که صحبت سرعت 10 ماخ در موشک‌های کروز می‌شود! دانشگاه ما باید با سرعت و شتاب مضاعف، حرکت علمی خود را پیش برده و با خوداتکائی برآمده از ایمان قلبی موانع را برطرف کند.

امیر حاتمی با اشاره به صداقت، ازخودگذشتگی و حسن نیت کشورمان در انجام دقیق تعهدات در مذاکرات هسته‌ای و برجام تصریح کرد: در حالی که دنیا نظاره‌گر تعامل سازنده جمهوری اسلامی ایران است، آمریکایی‌ها نشان دادند که نمی‌توان به وعده و قول آن‌ها اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا شاهد بدعهدی آشکار آن‌هاست، ادامه داد: الگوی رفتاری آمریکا در برجام برای نظام بین الملل خطرناک است و می‌تواند به پیروی از الگوهای دیگری منجر شود که برخی از آن‌ها را هم اکنون شاهد هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نمایش تبلیغاتی شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نمایش تبلیغاتی نتانیاهو ادامه سناریوی این رژیم برای فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر جنایات توجیه‌ناپذیر آنان علیه مردم مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین است، افزود: انتخاب زمان این نمایش آن هم توسط کسی که سابقه چنین نمایش‌هایی را دارد، نشان می‌دهد علاوه بر اهداف کلی این رژیم در دشمنی با ملت ایران، اهداف خاصی را نیز دنبال می‌کند و آن هم همراهی با سناریوی دشمنانه ترامپ با ملت ایران است.

امیر حاتمی ادعاهای نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس را بی پایه و اساس و پوچ دانست و تصریح کرد: طرح چنین ادعاهایی حتی برای مردم و افکار عمومی نیز تصور پذیرش وجود ندارد و نشانه عجز و سرگشتگی رژیم صهیونیستی از شکست‌های منطقه‌ای و درماندگی در مقابل مقاومت مردانه مبارزین فلسطینی است که حاضر به سازش نشده‌اند.

وزیر دفاع تاکید کرد: کارگزاران رژیم اشغالگر و سرکوبگر صهیونیست به خوبی درک کرده‌اند که به رغم موفقیت‌های ظاهری در توسعه طلبی‌هایشان تا سال 1979، از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1357 تاکنون در هیچ جنگی پیروز نشده‌اند و سیر نزولی را در دستیابی به اهداف نامشروع خود داشته‌اند و این روند ادامه داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم آنان همان است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه شکست‌های این رژیم را در دهه‌های اخیر رقم زده، ایده متعالی و آرمان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت به عنوان پیروان این ایده بوده است.

امیر حاتمی با اشاره به شکست‌های رژیم اشغالگر قدس متذکر شد: رژیم صهیونیستی و نخست وزیر آن از عقلانیت فرسنگ‌ها فاصله گرفته‌اند و چنانچه جمهوری اسلامی ایران تصمیم به عمل به راهبردهایی خارج از راهبرد خویشتنداری بگیرد، این رژیم با تبعاتی غافلگیرکننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه این رژیم باید تاکنون درک کرده باشد که رزمندگان شجاع محور مقاومت در گرفتن انتقام خون شهدای همسنگر خود تردید نخواهند کرد، تأکید کرد: به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن هشدار می‌دهم دست از توطئه، دسیسه و رفتارهای خطرناک بردارند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها