مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با محوریت تشکیل ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در سالن تدبیر برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 01May 2018

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه ، جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه، سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با محوریت تشکیل ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد که در سالن تدبیر برگزار شد،با اشاره به تقدیم ۲۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، گفت: اگر شهدا نبودند امروز جمهوری اسلامی ایران هم نبود.

وی افزود: این عزتی که در دنیا داریم و به تنهایی در مقابل استکبار ایستاده ایم را مرهون ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی هستیم.

وی با اشاره به سخنان شب گذشته مقام معظم رهبری که فرمودند: آمریکا را از منطقه بیرون می کنیم، ابراز کرد: تنها کشوری که در دنیا به آمریکا تشر میزند ما هستیم این درحالیست که قدرت‌های بزرگ دنیا جرات نمی‌کند با آمریکا بگویند بالای چشمت ابروست.

همتی، از آزادسازی خرمشهر به عنوان برگ زرین و افتخاری بزرگ در تاریخ عزت آفرین جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر با سختی ها و مشقت های فراوان و دفاع جانانه نیروهای مسلح مردم و تفنگداران دریایی صورت گرفت که در این راه نزدیک به ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی از عملیات آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وظیفه دولت مردم و نیروهای مسلح است که یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر را پاس بدارند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد، تصریح کرد: باید واقعیت های جنگ، زحمات، مشقات و حتی شکستهای آن دوران برای جوانان بازگو شود تا ارزش و اهمیت جان فشانی های آن دوران را بیش از پیش درک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار