برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار شهید«روزبه هلیسایی» در اهواز

مراسم سومین سالگرد شهادت شهید جاویدالاثر و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس سردار شهید«روزبه هلیسایی» در مسجدالنبی(ص) اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ - 01May 2018

برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار شهید«روزبه هلیسایی» در اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، مراسم سومین سالگرد شهادت شهید جاویدالاثر و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس سردار شهید«روزبه هلیسایی» در مسجدالنبی(ص) اهواز با حضور آیت‌الله سید«علی شفیعی» نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان، سردار«حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از رزمندگان و جوانان اهوازی برگزار شد.

در این مراسم باشکوه حاج«صادق آهنگران» به نوحه سرایی پرداخت و سردار«حسن شاهوارپور» در سخنانی به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت اشاره داشت و گفت: خانواده شهید هلیسایی با تقدیم 3 شهید به نظام و انقلاب توانستند مروج خوبی برای این فرهنگ باشند.

از نکات جالب این مراسم معنوی برپایی نمایشگاه عکس از رشادت های شهدای خانواده هلیسایی و رونمایی از تمبر یاد بود سردار شهید«روزبه هلیسایی» بود.

خاطر نشان می شود؛ شهید «روزبه هلیسایی» در هشت سال دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل شد و مدت 3 سال است که در سوریه به فیض شهادت نائل آمد ولی پیکر پاکش همچنان مفقودالاثر است، همچنین 2 برادر شهید هلیسایی به نامهای شهیدان «کوروش و رضا هلیسایی» نیز در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار