توسط ارتش سوریه صورت گرفت؛

کشف سلاح‌های اسرائیلی و استقرار نیروهای سوری در الیرموک

نیروهای ارتش سوریه منطقه تحت اشغال گروه تروریستی النصره در اردوگاه الیرموک را به طور کامل به کنترل خود در آوردند. نیروهای سوریه همچنین مقادیری سلاح ساخت رژیم صهیونیستی را کشف کردند.
کد خبر: ۲۸۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ - 02May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نیروهای ارتش سوریه در کل منطقه‌ای که قبلا عناصر گروه تروریستی النصره در اردوگاه الیرموک در جنوب دمشق به اشغال خود در آورده بودند، مستقر شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه هم اکنون در حال انتقال نیرو و تجهیزات نظامی برای آغاز عملیات جدید علیه تروریست‌های داعشی در منطقه الحجر الأسود در مجاورت اردوگاه الیرموک در جنوب دمشق هستند.

این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه طی ساعات گذشته در چارچوب عملیات خود برای پاکسازی کامل جنوب دمشق در چندین محور در منطقه الحجر الأسود وارد درگیری‌های شدیدی با گروه‌های تروریستی شده و خسارات مادی و جانی سنگینی به تروریست‌ها وارد ساختند.

نیروهای ارتش سوریه در منطقه مسکونی «عمرانیه» وارد درگیری‌های شدیدی با تروریست‌ها شده و هم اکنون در حال پیشروی به سمت مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی هستند و این در حالی است که صفوف تروریست‌ها از هم پاشیده است.

نیروهای ارتش سوریه با آزادسازی محله‌های «الماذنیه»، «القدم»، «العسالی»، و «الجوره» حلقه محاصره تروریست‌ها را تنگ‌تر کرده‌اند تا بتوانند منطقه جنوب دمشق را به طور کامل از لوث آن‌ها پاکسازی کنند.

کشف دارو و سلاح‌های ساخت اسرائیل

نیروهای امنیتی سوریه مقادیری دارو و سلاح ساخت رژیم صهیونیستی را که قرار بود به دست گروه‌های تروریستی در حومه حمص رسانده شود کشف کردند.

یک کشته و هفت زخمی در پی انفجار مین برجا مانده از داعش در حسکه

در پی انفجار یک مین بر جا مانده از تروریست‌های داعشی که در اطراف محل دفن زباله در محله «النشوه» کار گذاشته شده بود، یک کودک سوری کشته و هفت نفر نیز زخمی شدند که حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

گروه‌های تروریستی ورودی روستاها، شهرک‌ها و زمین‌های کشاورزی و دیگر مناطق را مین‌گذاری می‌کنند و پس از اینکه این مناطق به کنترل ارتش سوریه در می‌آید، هر از گاهی در پی انفجار این مین‌ها و بمب‌ها، شماری از غیرنظامیان سوری که بیشترشان کودک هستند، کشته و یا زخمی می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها