رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

هجمه‌های دشمنان برای تضعیف نیروی انتظامی و تخریب عملکرد ناجا گسترده شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: هجمه‌های دشمنان برای تضعیف نیروی انتظامی و نظامی و تخریب عملکرد ناجا بیش‌ از پیش گسترده شده است.
کد خبر: ۲۸۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 03May 2018

هجمه‌های دشمنان برای تضعیف نیروی انتظامی و تخریب عملکرد ناجا گسترده شده استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ «ابوتراب بهرامی» در حاشیه دیدار با کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقویت بینش سیاسی کارکنان نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین رویکردهای ناجا در سال 97 است.

وی از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این راستا خبر داد و افزود: برنامه‌های آموزشی و عقیدتی در راستای قرائت و حفظ قرآن کریم برای نیروهای انتظامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه بالغ‌بر 68 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی کشور حافظ قرآن هستند خاطرنشان کرد: تقویت ریشه‌های دینی و مذهبی در ناجا از دیگر اولویت‌های ما بر اساس دستورات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه 260 نفر از این افراد موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند تصریح کرد: تجلیل و قدردانی از حافظان قرآن کریم و هادیان سیاسی برتر در ناجا از دیگر برنامه‌های ما در هفته ناجا است.

بهرامی با اشاره به اینکه هجمه‌های دشمنان برای تضعیف نیروی انتظامی و نظامی و تخریب عملکرد ناجا بیش‌ از پیش گسترده شده عنوان کرد: در نیروی انتظامی فضای معنوی و قرآنی خوبی وجود دارد و هیچ‌ یک از توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند اعتقادات کارکنان این مجموعه مقدس را کمرنگ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار