برنامه «از آسمان» این هفته به سراغ شهید مدافع حرم می‌رود؛

شهیدی که گفته بود سنگ قبر برایش نگذارند

این هفته برنامه تلویزیونی «از آسمان» به زندگی شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» می‌پردازد که سیرۀ رفتاری این شهید گفتنی‌ها و شنیدنی‌های بسیاری دارد.
کد خبر: ۲۸۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ - 03May 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، امیر خورشیدی فرد تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «از آسمان» اظهار داشت: این هفته برنامه از آسمان به زندگی شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» می‌پردازد که سیرۀ رفتاری این شهید گفتنی‌ها و شنیدنی‌های بسیاری دارد.

وی ادامه داد: سعی کردیم در گفتگو با خانواده و دوستان شهید بخش‌های مهم آن را تقدیم مخاطبان محترم و صمیمی از آسمان کنیم. بی تردید آشنایی با مرتضی عبداللهی برای بینندگان این برنامه مفید و لذت بخش خواهد بود.

خورشیدی فرد عنوان کرد: برنامه از آسمان هجدهمین سال فعالیت خود در سیمای جمهوری اسلامی ایران  سپری می‌کند و سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، نادرگهرسودی، عباس خورشیدی و حمید بناء در تولید این برنامه مشارکت داشته‌اند. از آسمان در برنامۀ این هفتۀ خود که جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 16:30 دقیقه از شبکۀ دو سیما پخش می‌شود گوشه‌هایی از زندگی و رزمندگی این شهید مدافع حرم را به تصویر می‌کشد.

شهیدی که گفته بود سنگ قبر برایش نگذارند

بر پایه این گزارش، شهید مدافع حرم مهندس «مرتضی عبداللهی» در آبانماه 96 در سوریه شهید شد. شهید عبداللهی گفته بود: «برایم سخت است که من سنگ مزار داشته باشم و بی‌بی حضرت زهرا (س) بی نشان باشد. شهید که شد خانواده به وصیتش عمل کردند و حالا مزار خاکی‌اش در بهشت زهرا (س)، هر روز و هر شب برای زائرین شهدا روضۀ مادر می‌خواند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار