حجت‌الاسلام بهرامی:

68 هزار پلیس حافظ قرآن کریم هستند/ برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ناجا به جِد پیگیری می‌شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن بیان اینکه ۶۸ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی حافظ قرآن کریم هستند، گفت: اعتقادات کارکنان نیروی انتظامی در برابر توطئه‌های دشمن کمرنگ نخواهد شد.
کد خبر: ۲۸۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 03May 2018

68 هزار پلیس حافظ قرآن کریم هستند/ برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ناجا به جِد پیگیری می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا صبح امروز در حاشیه دیدار با کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان، با اشاره به تقویت بینش سیاسی کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: علیرغم تبلیغات مختلف دشمن برای تضعیف نیروهای نظامی و امنیتی امروز شاهد تقویت عملکرد نیروهای ناجا در سطح کشور هستیم.

 وی بابیان اینکه اعتقادات کارکنان نیروی انتظامی با توطئه‌های دشمن کمرنگ نخواهد شد، ابراز داشت: دشمن طی این چهار دهه از عمر انقلاب بارها کوشید تا اعتقادات مردم را سست و نظام را ناکارآمد جلوه دهد که هر بار در این هجمه شکست خوردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بابیان اینکه ۶۸ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی حافظ قرآن کریم هستند، ابراز داشت: از این تعداد ۲۶۰ نفر حافظ کل قرآن هستند که برنامه‌ریزی برای تقویت ریشه‌های دینی و مذهبی در دستور کار ناجا قرار دارد.

بهرامی با بیان اینکه خدمت به مردم در راس برنامه های ناجا است، تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در ناجا پیگیری می‌شود، چرا که معتقدیم با دمیده‌شدن روح معنویت در کارکنان ناجا می‌توانیم از ورود توطئه‌های فرهنگی دشمن پیشگیری کنیم، امروز استکبار از قدرت اراده و اتحاد ما هراس دارد که این مهم می‌طلبد تا در محافل مختلف ضرورت همدلی مطرح شود.

وی بابیان اینکه تحت هیچ شرایطی نباید نیروی انتظامی تضعیف شود، افزود: فضای معنوی و قرآنی در ناجا به نحو مطلوب وجود دارد که به‌منظور افزایش حافظان قرآن، تجلیل از هادیان برتر سیاسی و حافظان قرآن در مناسبت‌های مختلف پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر یک‌روزه خود به سمنان در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان شرکت و با کارکنان انتظامی در حسینیه فرماندهی انتظامی و خانواده شهدا ناجا دیدار کرد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار