پرچم ایران در نقطه صفر مرزی سرپل ذهاب به اهتزاز درآمد

با حضور فرماندار سرپل ذهاب و با همکاری مرزداران همیشه بیدار و هوشیار هنگ مرزی این شهرستان پرچمی به مساحت ۱۴۴ مترمربع بر فراز نقطه صفر مرزی شهرستان سرپل ذهاب به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۲۸۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ - 03May 2018

پرچم ایران در نقطه صفر مرزی سرپلذهاب به اهتزاز درآمدبه گزارش دفاع پرس ار کرمانشاه، جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب در حاشیه مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی شهرستان سرپل ذهاب؛ اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی بر فراز مرز‌های ایران را نشانه صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و دوستی با کشور‌های همسایه عنوان کرد و گفت: ابعاد این پرچم ۱۴۴ مترمربع بوده که درنقطه صفر مرزی در مجاورت بازارچه مرزی تیله کوه به نشانه شاکله ارزشها، اقتدار و رشادت‌ها و ایثارگری‌ها شهدا در این مرز نصب شده است.

وی افزود: مرزداران همیشه بیدار و هوشیار هنگ مرزی سرپل ذهاب، شهیدان دفاع مقدس را الگوی خود می‌دانند، مرزبانان این هنگ مرزی در پاسداری از مرز‌ها اهتمام و جدیت قابل توجهی از خود نشان داده و نمی‌گذارند که خدشه‌ای به دستاورد‌های شهدای گرانقدر دفاع مقدس وارد شود.

جمالی نیا تصریح کرد: با به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ ایران، اقتدار و آرامش و امنیت نظام جمهوری اسلامی در نقاط صفرمرزی به نگاه تمام کشور‌های بیرونی و همسایه‌ها خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار