رزمایش مشترک موشکی و توپخانه‌ای قزاقستان و بلاروس برگزار می‌شود

به گفته وزارت دفاع بلاروس، مینسک و آستانه در حال راه‌بری مرکز فرماندهی و نیروهای مشترک برای برگزاری رزمایش توسط نیروهای موشکی و توپخانه‌ای هستند.
کد خبر: ۲۸۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 04May 2018

رزمایش مشترک موشکی و توپخانه‌ای قزاقستان و بلاروس برگزار می‌شودبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، در چارچوب برنامه همکاری‌های نظامی بین‌المللی، مرکز فرماندهی و نیروهای مشترک بلاروس و قزاقستان از مورخ 2 الی 4 ماه می سال جاری، رزمایش مشترک توپخانه‌ای و موشکی در منطقه نظامی ساریشاگان برگزار خواهند کرد.

واحدهای شرکت‌کننده در این رزمایش از سیستم‌های موشکی تاکتیکی توچکا-یو، سیستم‌های شلیک راکت با چند پرتابگر پولونز، واحدهای مرکز 927  برای آموزش و استقرار هواپیماهای بدون سرنشین، دسته‌های 85 و 86 مخابرات و ارتباطات، پایگاه موشکی تکنیکی 1562، مرکز توپوگرافی و راداری 31، یگان‌های مهندسی، و نمایندگان سازمان نیروهای نظامی استفاده خواهند کرد. بیش از 100 وسیله نقلیه زرهی و 200 نفر از پرسنل نظامی در این رزمایش به کار گرفته خواهد شد.

این رزمایش بر ارتقاء مهارت‌های کارکردی فرماندهان و کارکنان در انجام مانورهای پیاده نظامی، آماده‌سازی برای انجام حملات موشکی (و یگان‌های راکتی) در شرایط ناهموار و فضای باز سرزمینی در ارتش قزاقستان متمرکز است.

شرکت‌کنندگان در این رزمایش آماده‌سازی و مدیریت اقدامات تهاجمی در واحدهای موشکی، انجام مأموریت‌های شناسایی و حملات موشکی از یک یا چند پرتابگر در بردهای بلند، استتار تاکتیکی واحدهای مستقر، و تائید کارکردی پارامترهای تهاجمی سیستم‌های موشکی را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار