انسیه شاه‌حسینی در اختتامیه جشنواره رسام:

۲ هزار و ۶۰۰ اثر به جشنواره رسام رسید

دبیر جشنواره فیلم رسام گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ اثر به جشنواره رسام رسید که هنرمندانی از ۹۲ کشور از قاره‌های آمریکا، آسیا و اروپا اثر فرستادند.
کد خبر: ۲۸۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ - 04May 2018

۲ هزار و ۶۰۰ اثر به جشنواره رسام رسیدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه نخستن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه مقاومت و دفاع مقدس «رسام» شامگاه امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت) در سینما نخل خرمشهر برگزار شد.

«انسیه شاه‌حسینی» دبیر جشنواره رسام در این مراسم اظهار داشت: خدا رو شکر می‌کنیم که امروز در کنار مردم و در شهر خرمشهر امنیت داریم.

وی گفت: در چند ماه اخیر و بعد از اطلاع رسانی جشنواره ۲ هزار و ۶۰۰ اثر به جشنواره رسید. هنرمندانی از ۹۲ کشور و از قاره‌های آمریکا، آسیا و اروپا اثر فرستادند. بیشتر آثار مستند، داستانی و انیمیشن بودند.

دبیر جشنواره رسام تصریح کرد: تعداد زیادی فیلم از کشورمان نیز به جشنواره رسید. سعی کردیم در بخش فیلمنامه توجه بیشتری داشتیم و به همین خاطر دو بخش فیلمنامه داستانی و کوتاه در جشنواره طراحی کردیم.

شاه حسینی تاکید کرد: امشب و در این جشنواره به هیچ عنوان بازنده نداشتیم بلکه ما به کسانی که تلاش بیشتری داشتند جایزه اندکی می‌دهیم و همه کسانی که در جشنواره بودند برنده بودند.

وی با اعلام حمایت از همه هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت: همه کسانی که در این جشنواره حضور داشته‌اند در مراکز استانی برای تولید آثارشان حمایت می‌شوند.

دبیر جشنواره فیلم رسام ضمن تشکر از زحمات دبیرخانه این جشنواره گفت: یکی از برکات جشنواره فیلم رسام بازسازی سینما نخل بود. اگر روزی مسئولیتی نداشته باشم نیز نسبت به این اقدام غرور خواهیم کرد.

مهتریان مسئول دبیرخانه جشنواره رسام در سخنانی کوتاه در ادامه این مراسم بیان کرد: خوشحالم که سی سال است در کنار فیلمسازان کوتاه هستم. وقتی فیلم‌های کوتاه این جشنواره را نگاه می‌کردم اشک شوق در چشمانم جمع می‌شد. زنده باد فیلم کوتاه.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار