توسط نشر ۲۷ انجام می شود؛

«آب هرگز نمی‌میرد» به چاپ ۳۴رسید/ عرضه ویرایش جدید «شراره‌های خورشید»

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» توسط نشر ۲۷ بعثت با چاپ سی و چهارم خود در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 05May 2018

«آب هرگزنمی میرد»به چاپ ۳۴رسید/عرضه ویرایش جدید«شراره های خورشید»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب شناخته شده «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام شامل خاطرات جانباز میرزا محمد سلگی فرمانده گردان ابوالفضل (ع) در سال های دفاع مقدس، چندی است توسط نشر ۲۷ بعثت وابسته به لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، به چاپ سی و چهارم رسیده و با نسخه های این نوبت چاپ خود در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است.

نگارش تقریظ رهبر انقلاب و همچنین متن و خاطرات تاثیرگذار میرزا محمد سُلگی از جمله دلایل استقبال از این کتاب، عنوان می شود.

از جمله کتاب های مهم نشر ۲۷ بعثت، «شراره های خورشید» شامل کارنامه عملیاتی لشکر ۲۷ در عملیات خیبر است که با تحقیق و پژوهش گلعلی بابایی و حسین بهزاد چاپ و سال گذشته رونمایی شد. این کتاب با ویرایش و چاپ دوم خود در نمایشگاه عرضه شده است. «مهتاب خیّن» هم از عناوین شناخته شده این ناشر است که با چاپ یازدهم خود در نمایشگاه حضور دارد.

کتاب «رویای آمریکایی» هم شامل مطالبی درباره جنگ نیابتی آمریکا با ایران در قالب جنگ تحمیلی عراق به کشورمان، نوشته گلعلی بابایی که چند روز پیش رونمایی شد، با نسخه های چاپ اول خود در نمایشگاه عرضه شده است. «در هاله ای از غبار» اثر دیگر گلعلی بابایی که در واقع زندگینامه داستانی فرمانده جاویدالاثر احمد متوسلیان را شامل می شود، با نسخه های چاپ دهم و طرح جلد جدید در غرفه این ناشر در نمایشگاه حضور دارد.

«مثل عابس»، «تمنای بی خزان» و «لبخند پاریز» از جمله دیگر عناوین جدید نشر ۲۷ بعثت هستند که در نمایشگاه سی و یکم عرضه شده اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار