داداشی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عده‌ای برای مال‌اندوزی از طریق قاچاق کالا درصدد خرید پست‌های مدیریتی در گمرک هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا در کشور گفت: عده‌ای بدون اینکه به آثار مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد توجه داشته باشند به دنبال خرید پست‌های مدیریتی در گمرک برای کسب ثروت از طریق قاچاق هستند.
کد خبر: ۲۸۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ - 05May 2018

ولی داداشی نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه تضعیف اقتصاد هر کشوری سرآغاز تمام ناهنجاری های آن جامعه خواهد بود، اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم که می تواند چرخه صنعت را با توان بالاتری به حرکت درآورد و منجر به بهبود شرایط اقتصادی کشور شود، وحدت و هماهنگی مسوولان و مردم در جهت حمایت از تولیدات داخلی است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به موانع پیش روی تولیدکنندگان، مشکلات بانکی را از مهم‌ترین آن‌ها دانست و افزود: دولت باید برای اثبات اظهارات خود پیرامون حمایت از کالای ایرانی نرخ تسهیلات بانکی را برای تولیدکنندگان کاهش دهد تا آن‌ها بتوانند با انگیزه و امید بالاتری به کار خود بپردازند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی مبارزه با ورود هرگونه کالای قاچاق و کالای مشابه را گامی موثر در پروسه حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: عده ای سودجو بدون اینکه به آثار مخرب قاچاق بر اقتصاد کشور توجه داشته باشند، به دنبال راه و چاه برای خرید پست در گمرک کشور هستند تا از این طریق به این اداره نفوذ پیدا کرده و با رانت و رشوه خواری اقدامات ورود کالای قاچاق به کشور را برای قاچاقچیان مهیا و برای خود کسب ثروت کنند.

داداشی خاطرنشان کرد: مسوولان در اداره گمرک باید تمام توجه خود را به وظایف محوله شان معطوف کنند و بدانند که ممانعت از ورود کالای قاچاق به کشور باعث رونق بازار و افزایش بهره‌وری تولیدات ملی میشود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار