مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب در کرمان در سالروز آزادسازی خرمشهر

«محمدمهدی ابوالحسنی» گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ۲۰ عنوان کتاب در کرمان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 05May 2018

رونمایی از 20 عنوان کتاب در کرمان به مناسبت سوم خردادبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت سوم خرداد‌ماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان این‌که اولین آلبوم تخصصی دفاع مقدس در کرمان تدوین شده است، اظهار داشت: عکس‌های این آلبوم از عکاس دفاع مقدس «ابوالفضل کارآمد» است که قرار است در ایام سوم خرداد رونمایی شود.

وی با اشاره به اینکه در سوم خردادماه مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی ارتش در کرمان برگزار خواهد شد، افزود: به مناسبت این روز بزرگ، 20 عنوان کتاب نیز رونمایی خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان کرمان ادامه داد: یک قطعه موسیقی با موضوع  «مدافعان حرم» و سردار حاج «قاسم سلیمانی» تولید شده است که در روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» رونمایی می‌شود.

وی گفت: در روز سوم خردادماه به عنوان روز «مقاومت، ایثار و پیروزی»، توجه به نقش ولایت، رهبری و نقش مردمی در دوران دفاع مقدس به صورت ویژه‌ای مدنظر قرار می‌گیرد.

ابوالحسنی گفت: طرح‌ریزی برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد بر اساس شعار انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید بر برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه برای حضور مردم تدوین و اجرایی می‌شود.

وی توجه به درس‌ها، عبرت‌ها و دستاوردهای حماسه سوم خرداد را از دیگر محورهای برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد عنوان کرد و افزود: «صدام» خرمشهر را یک دژ مستحکم می‌دانست؛ ما که توانسته‌ایم این سد را بشکنیم، با درس گرفتن از آموزه‌های آن می‌توانیم سدهای بزرگتر را نیز بشکنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، تعامل با مراکز علمی و حوزوی در اجرای برنامه‌ها را از دیگر اولویت‌های ستاد گرامی‌داشت سوم خرداد دانست و گفت: در روز سوم خردادماه، بانگ مقاومت و پیروزی در تمامی ادارات پخش خواهد شد و در ادامه آن ویژه برنامه شکرگذاری را در این روز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار