حجت الاسلام بهرامی:

کسانی که می‌گویند ناجا وظیفه حفاظت از اسلام را ندارد، خطا می‌کنند

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: کسانی که می‌گویند ناجا وظیفه حفاظت از اسلام را بر عهده ندارد، خطا می‌کنند؛ چرا که در رأس ارزش‌ها، اسلام و حجاب قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 05May 2018

کسانی که می‌گویند ناجا وظیفه حفاظت از اسلام ندارد، خطا می‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوتراب بهرامی» در گردهمایی سراسری فرماندهان و معاونان ناجا، اظهار داشت: امنیت نعمتی الهی و مأموریت اصلی نیروی انتظامی حفظ و تأمین آن است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی، بر ضرورت استفاده از کالای تولید داخل تاکید و تصریح کرد: مصرف کالای ایرانی، الزاماتی دارد که باید در راستای استفاده از این کالاها فرهنگ‌سازی، انجام شود.

وی دومین الزام در مصرف تولیدات داخلی را مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور دانست و افزود: البته تولیدکننده‌ها نیز باید از خود غیرت نشان داده و با تولید کالاهای با کیفیت، مصرف کنندگان را به استفاده از این کالاها ترغیب کنند.

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود به تأکیدات موکد مقام معظم رهبری در رابطه با اقتدار ناجا اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی که با تمام هنجارشکنی‌ها و بزهکاری‌ها مقابله و مبارزه می‌کند بایستی در همه زمینه‌ها مقتدر باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه برخورد صمیمانه همراه با اقتدار محبت و صمیمت نسبت به مردم از اهمیت والایی برخوردار است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در کنار اقتدار باید با صمیمت و محبت با مردم رفتار کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌هاست که در رأس آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد بر همین اساس ناجا در حفاظت از ارزش‌ها باید آشکار و روشن عمل کند؛ کسانی که می‌گویند ناجا وظیفه حفاظت از اسلام را بر عهده ندارد، خطا می‌کنند چرا که در رأس ارزش‌ها، اسلام و حجاب قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی از حجاب به عنوان یک حکم ضروری و واجب نام برد و ادامه داد: امروزه در دنیا، حجاب رمز و نشانه اسلام است، به گونه‌ای که دشمنان تحمل نمی‌کنند دختری باحجاب وارد مدرسه شود؛ بنابراین وی را بیرون می‌کنند اما در کشور ما شاهد آن هستیم که عده‌ای به پلیس زن ما در برخورد با بی‌حجابان هجمه وارد کرده تا وی را نسبت به انجام وظیفه، بی‌انگیزه و پشیمان کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی با قدرت حافظ ارزش‌هاست، ان‌شاالله خداوند متعال به همه توفیق دهد که در این راه پربار و موثر باشیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها