برگزیده شدن ۳ هنرمند اصفهانی در جشنواره بین المللی «رسام»

مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: ۳ هنرمند اصفهانی توانستند در بخش‌های مستند و انیمیشن نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» حایز رتبه‌های برتر شوند.
کد خبر: ۲۸۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ - 05May 2018

برگزیده شدن 3 هنرمند اصفهانی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس جواد ایزددوست در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اصفهان اظهار داشت: سازمان هنری و امور سينمايی دفاع مقدس به منظور بازشناسی نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار، عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی و شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و ایثارگری امت اسلام در مقابله با عوامل و جریانات وابسته به نظام جهانی سلطه و پاسداشت مدافعان حرم و تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بين فيلمسازان جوان، جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه دفاع مقدس «رسام» را با رويكرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فيلم و فيلمنامه برگزار کرد.

وی افزود: این جشنواره برای اولین بار در سطح بین المللی برگزار شد و 12 اثر از استان اصفهان توانست به مرحله نهایی جشنواره راه یابد.

مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» از 12 تا 15 اردیبهشت در خرمشهر برگزار شد و میزبان فیلمسازان و شرکت کنندگان جشنواره بود.

وی با اشاره به برگزیده شدن 3 هنرمند اصفهانی در این جشنواره خاطرنشان کرد: از میان آثار ارسالی به جشنواره در بخش مستند جشنواره آقایان سید مهدی خیام الحسینی برای فیلم «گردان قاطرریزه» و سعید افسر برای فیلم «صفر درصد» به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و سوم شدند.

ایزددوست خاطرنشان کرد: همچنین در بخش پویانمایی جشنواره احمد تیموری برای فیلم انیمیشن «دیوارکشی» موفق به کسب رتبه اول جشنواره شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار