بخش جنوبی محله الحجر الأسود در جنوب دمشق کاملا آزاد شد

نیروهای ارتش سوریه با آزادسازی جنوب محله الحجر الأسود، پیشروی جدیدی در عملیات آزادسازی جنوب دمشق از لوث تروریسم کسب کردند.
کد خبر: ۲۸۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 05May 2018

بخش جنوبی محله الحجر الأسود در جنوب دمشق کاملا آزاد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از اسپوتنیک، یگان‌های ارتش عربی سوریه بخش جنوبی محله الحجر الأسود در جنوب دمشق را به‌ طور کامل به کنترل خود در آوردند.

این پیشروی چشمگیر ارتش سوریه، گامی جدید به سوی اعلام آزادسازی جنوب دمشق از لوث تروریسم است.

بر اساس این گزارش یگان‌های ارتش عربی سوریه بخش جنوبی محله الحجر الأسود را بعد از از بین بردن آخرین مرکز تجمع تروریست‌ها در این منطقه و وارد ساختن خسارات سنگین مالی و جانی به آن‌ها، آزاد کردند.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه هم اکنون در حال گشت زنی در بخش آزادشده با هدف برقراری امنیت و پاکسازی کامل آن از لوث آثار برجامانده از تروریست‌ها است.

نیروهای سوری روز گذشته خطوط امدادرسانی به تروریست‌ها و محورهای ارتباطی آن‌ها بین شمال محله الحجر‌الأسود و جنوب آن را مسدود کردند تا مناطق استقرار گروه‌های تروریستی را به دو نیم تقسیم کنند.

نیروهای ارتش سوریه بعد از آزادسازی بخش جنوبی محله الحجر الأسود عملیات خود را بر بخش شمالی این محله که به اردوگاه الیرموک چسبیده است، متمرکز کرده‌اند و بر همین اساس از صبح امروز درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌ها در چندین محور به وقوع پیوسته است و این در حالی است که صفوف تروریست‌ها از هم پاشیده و متحمل خسارات سنگینی شده‌اند و حلقه محاصره آن‌ها تنگ‌تر شده است.

درگیری نیروهای زمینی ارتش سوریه با تروریست‌ها با حملات هوایی جنگنده‌ها و آتش توپخانه به محورهای ارتباطی و خطوط امدادرسانی به آن‌ها همزمان شد که در پی این حملات، تروریست‌ها متحمل خسارات سنگینی شدند.

یگان‌های ارتش سوریه از چند روز قبل عملیاتی نظامی با هدف آزادسازی جنوب دمشق از لوث گروه‌های تروریستی آزاد کرده و طی این مدت موفق شده‌اند محله‌های المأذنیه، القدم، العسالی، و الجوره را به کنترل خود در بیاورند و به موازات این پیشروی‌ها تروریست‌هایی که مایل به حل و فصل اوضاعشان نبودند از شهرک‌های یلدا، و بیت سحم در جنوب دمشق به شمال سوریه منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار