«محمدحسین» بسیجی‌وار و بدون منت برای مردم کار می‌کرد

دوست شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان» گفت: او زندگی‌اش را وقف اهل بیت (ع) و خدمتگزاری به مردم کرده بود.
کد خبر: ۲۸۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 06May 2018

«محمدحسین» بسیجی‌وار و بدون منت برای مردم کار می‌کرد

حسین هادی دوست هیاتی شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره این شهید والامقام اظهار داشت: محمدحسین مسیرش را به‌درستی انتخاب کرد و به آرزوی دیرینه‌اش که عاقبت‌بخیری و شهادت بود، رسید.

وی ادامه داد: فردی که در این سنِ جوانی از همه‌ی خوشی‌های این دنیا به راحتی می‌گذرد و خوشی‌ باقی و ابدی خودش را در آن دنیا نزد امام حسین (ع) می‌بیند، قطعاً نظرکرده خداوند متعال است که آخر کارش ختم به شهادت می شود.

دوست صمیمی شهید حدادیان با بیان اینکه محمدحسین زندگی اش وقف اهل بیت (ع)  و خدمتگزاری به مردم بوده است، اضافه کرد: بسیجی‌وار و بدون منت آنچه که در توانش بود برای دیگران کار می‌کرد.

وی افزود: اعمال و خصوصیات خوب پنهان‌ بندگان خوب خدا زمانی که شهید می‌شوند یا از دنیا می‌روند، نمایان می‌شود. محمدحسین اعمال و خصوصیات بسیار خوبی داشت که بنظر من باید برای هر کدامش ساعت‌ها کلاس درس گذاشت.

هادی تصریح کرد: ساده‌زیستی او در زندگی و اینکه مال دنیا در نظرش بی‌ارزش بود یکی از خصوصیات بارز اوست که باید برای نسل جوان بیان شود.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم ما جوان‌ها نیز در مسیر «محمدحسین‌»ها و «حججی‌»ها گام برداریم و ان‌شا‌ءالله عاقبتمان ختم به شهادت شود. شهادت را به کسی می‌دهند که این مفهوم مقدس را درک کرده باشد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها