با هوشیاری مأموران ناجا؛

۳۵۵ کیلوگرم «هروئین» در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، از کشف ۳۵۵ کیلوگرم «هروئین» و ۳۰ کیلوگرم «تریاک» توسط ماموران نیروی انتظامی این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ - 06May 2018

۳۵۵ کیلوگرم هروئین در یزد کشف شدبه گزارش دفاع پرس از یزد، سرهنگ «محمدحسین ستوده‌نیا» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اظهار داشت: ماموران ناجا استان یزد از خبری در ارتباط با حرکت یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ مطلع شدند که سریعا برخورد با این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در قالب تیم‌های عملیاتی از پیش تعیین شده، کنترل محور‌های مواصلاتی استان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو مشاهده شدند.

ستوده‌نیا بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو قاچاقچیان را متوقف و با دستگیری ۴ متهم، مقدار ۳۵۵ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به دادسرا معرفی شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و واردکنندگان مواد افیونی، در دستور کار نیروی انتظامی استان یزد قرار دارد.

توقیف اتوبوس اسکانیا با بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در خاتم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد همچنین از توقیف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و کشف ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان «خاتم» خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «خاتم» با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند که یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از محور‌های مواصلاتی این شهرستان اقدام به حمل و جابه‌جایی مواد مخدر کرده است.

ستوده‌نیا ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضائی، اقدام به توقیف و بازرسی از اتوبوس کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این اتوبوس موفق به کشف ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک شدند، افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند.

وی افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها