تأکید سه هنرمند کشور بر تکریم شهدای مدافع حرم؛

امنیت کشور مدیون خون شهداست

مهران رجبی و کوروش رجبی از بازیگران سینما و تلویزیون و جواد افشار کارگردان سینمای ایران، بر تکریم شهدای مدافع حرم و خانواده‌های معظم ایشان تأکید کردند.
کد خبر: ۲۸۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 06May 2018

امنیت کشورمان مدیون خون شهداست

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مهران رجبی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، در اولین کنگره ملی مدافعان حرم، اظهار داشت: اینگونه مراسم‌ها به واسطه حضور خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان این عرصه، عظمت و جایگاهی دارد که انسان احساس کم آوردن می کند.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: حضور در جمع خانواده شهدا بسیار ارزشمند است، شهدای مدافع حرم برای دفاع از کشورمان از جان خود گذشتند و امنیت کشورمان مرهون خون شهداست.

کوروش زارعی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: هنگامی که شب عاشورا فرا رسید، امام حسین (ع) بهترین یارهای خود را جمع کرد و با آنها اتمام حجت کرد تا از تاریکی شب استفاده کنند و بروند، در آن شب خیلی‌ها می‌روند و یاران واقعی امام حسین (ع) می‌مانند و روز عاشورا به شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به واقعه عاشورا و لزوم الگوگیری از نهضت حسینی افزود: امام حسین (ع) درس بسیار بزرگی به ما داد که هیچگاه از ذهن ما خارج نمی‌شود و باید ادامه دهنده قیام عاشورا باشیم.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: شهدای دفاع حرم نظیر شهید حججی‌ها و بختی‌ها برای دفاع از حرم به شهادت رسیدند و این موضوع نشان می‌دهد ایرانی‌ها درس عاشورا را به خوبی فرا گرفتند.

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: زندگی و هستی ما مدیون عزیزانی است که برای احیای دین و تشیع جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند.

وی با تقدیر از برگزاری نخستین کنگره شهدای مدافع حرم بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا و ترویج مسیر شهدا اقدام بسیار شایسته و قابل تحسینی است که باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار