«حجت‌الاسلام فومنی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سوءاستفاده از اموال بیت‌المال خیانت به خون شهداست

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجمل‌گرایی برخی از مسوولان را خیانت به خون کسانی دانست که برای امنیت، رفاه و اقتدار کشورمان جهاد کردند.
کد خبر: ۲۸۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 06May 2018

/«حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی» دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به هجمه‌های فرهنگی سلطه‌طلبان، خدشه وارد کردن به عقاید و باورهای مردم به‌ویژه نسل جوان را از مهم‌ترین اقدامات دشمنان کشورمان عنوان کرد و اظهار داشت: مطالعه دست‌نوشته‌ها، یادداشت‌ها و وصیت‌نامه‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برای جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند ضرورت دارد؛ چراکه با آگاهی نسل جوان نسبت به منش و سیره شهدا، ما شاهد جامعه‌ای سالم و به دور از هرگونه فساد اخلاقی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شکاف و ایجاد فاصله میان نسل جوان و نسل انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی از بزرگترین اهدف دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا و انگلیس است، افزود: در دوران دفاع مقدس ایثار، شهامت، شهادت‌طلبی و قدرت رزمندگان ما برای کشورهای دوست و دشمنان کشورمان به نمایش گذاشته شد، کسانی که ارتش بعثی عراق را به مقابله و جنگ با ما تحریک کردند و در این راه از هیچ حمایتی از صدام دریغ نکردند، امروز از اینکه جوانان ما متوسل به شهدا شوند، وحشت دارند؛ چراکه الگوگیری از خصلت‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی شاه کلید تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌ها بر دشمنان است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات جدا شدن برخی مسوولان از مردم و اشرافی‌گری آنان را خیانت به خون شهدا و ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: غفلت برخی از مسوولان از جانفشانی‌های شهدا باعث شده که مسیرشان از مسیر شهدا جدا شود و با تکیه‌زدن بر مسندهای به دست آمده از مجاهدت‌های شهدا، برای زندگی خود تلاش کنند. درحالی‌که حرف و عمل تمام رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند یکی و آن هم «جانم برای هموطن» بود.

حجت‌الاسلام فومنی با بیان اینکه مردم با مشاهده زندگی برخی مسوولان مرفه‌نشین، باورها و عقایدشان نسبت به اصل نظام و دستاوردهای جنگ تحمیلی برهم می‌ریزد، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر تشنه ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهداست و مسوولان از این قائده مستثنی نیستند. سوءاستفاده از بیت‌المال خیانت به خون کسانی است که برای امنیت، رفاه و اقتدار کشورمان جهاد کردند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار