معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

کتاب دفاع مقدسی «آتش روی اروند» در تبریز منتشر شد

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: کتاب «آتش روی اروند» خاطرات رزمنده غواص «ارسلان بهاری» به همت این اداره‌کل به چاپ رسید.
کد خبر: ۲۸۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 06May 2018

کتاب «آتش روی اروند» در تبریز منتشر شد/ بیش از 80 اثر از کتاب های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است«رضا قلی‌زاده» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی اظهار داشت: کتاب «آتش روی اروند» خاطرات رزمنده غواص «ارسلان بهاری» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به چاپ رسید.

وی ادامه داد: این کتاب به نویسندگی «منوچهر نظمی‌تبار» و در 120 صفحه و با تیراژ هزار جلد هم اکنون به چاپ رسیده و کتاب شامل دوران جوانی و حضور این رزمنده مخلص در جبهه های کردستان و عملیات خیبر بوده است.

قلی‌زاده با اشاره به بخش اصلی این کتاب تصریح کرد: قسمت اصلی کتاب «آتش روی اروند» به عملیات غرور آفرین «والفجر8» و حضور رزمنده غواص لشکر همیشه پیروز عاشورا برادر «ارسلان بهاری» در این عملیات میپردازد و با نثر شیوا و دلنشین کتاب جزئیات عملیات «والفجر 8» و نحوه شکستن خط دشمن و پیروزی رزمندگان ایرانی از زبان این رزمنده غواص بیان می‌شود.

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های اجرایی پیش روی این معاونت در سال جاری تصریح کرد: برای سال 97 نگارش و چاپ زندگی‌نامه و خاطرات شهدای مدافع حرم استان در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته و همچنین طی روزهای آتی از کتاب «تاجایی که توان رفتن دارم» که شامل خاطرات جانباز سرافزار «احمد قویدل» است نیز رونمایی خواهد شد.

قلی‌زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب تهران و عرضه کتاب های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه ابراز داشت: بیش از 80 اثر در زمینه ادبیات پایداری و حوزه دفاع مقدس استان از سوی اداره‌کل حفظ آثار استان آذربایجان شرقی و در قالب انتشارات «صریر» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده که با استقبال عموم مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها