برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزان کنکوری نقاط زلزله زده استان «کرمانشاه»

«وزیر آموزش و پرورش» از پیش بینی برنامه‌های فشرده برای دانش آموزان کنکوری نقاط زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 06May 2018

برنامه ریزی برای دانش آموزان کنکوری نقاط زلزله زده استان «کرمانشاه»به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، وزیر آموزش و پرورش «سید محمد بطحایی» در جمع دانش آموزان مناطق «قصر شیرین»، «سرپل ذهاب»، «گیلانغرب»، «دالاهو»، «ثلاث باباجانی» و «گهواره» شرکت کننده در اردوی یک هفته‌ای آموزشی- فرهنگی جامع کنکور، در «اردوگاه باهنر» با تبریک روز معلم،  اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور آموزش و پرورش با تشکیل ستادهایی در مرکز، استان و شهرستان‌های زلزله زده کار استمرار آموزش در مناطق صدمه دیده را آغاز کرد.

وزیر آموزش و پرورش  بیان کرد: با هدف کاهش سختی ها و تقویت روحیه دانش آموزان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل، آموزش الکترونیکی و همچنین آموزش حضوری به عنوان دو برنامه کاربردی در این راستا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

وی ادامه داد: توزیع یک هزارو ۱۰۷تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش‌های حضوری در سه مرحله مناطق و شهرستان‌ها، استان و تهران از جمله برنامه های آموزش و پرورش پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.

بطحائی از پیش بینی و اجرای برنامه‌های بسیار فشرده‌ای برای دانش آموزان کنکوری خبر داد و افزود: در حوزه ستادی تمام تلاش خود را برای آموزش این عزیزان انجام دادیم. امیدوارم دانش آموزان مناطق زلزله زده در مهر ۹۷در رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها