روایت حسن شمشادی از چگونگی توطئه‌چینی‌‌ استکبار جهانی در سوریه

کارشناس رسانه و خبرنگار با سابقه صدا و سیما در عراق و سوریه گفت: مدافعان حرم مدافعان حریم اهل‌ بیت (ع) و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۸۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 06May 2018

روایت حسن شمشادی از چگونگی توطئه‌چینی‌‌ استکبار جهانی در سوریهبه گزارش دفاع پرس از قم، حسن شمشادی عصر امروز در سومین پاسداشت شهدای مقاومت اسلامی که در سالن آمفی‌ تئاتر قربان نیا دانشگاه مفید برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافعان حرم و شهدای جبهه مقاومت اسلامی در حقیقت نگهبانان حریم اسلام و اهل‌ بیت (ع) هستند.

وی با اشاره به تفرقه‌افکنی رسانه‌های معارض در مسئله سوریه از زمان شروع مشکلات داخلی در این کشور افزود: جنگ سوریه بیش از آن‌که در نبردهای نظامی و موشکی تعریف شود در بین رسانه‌ها در جریان بود و شبکه‌های معارض نظام سوری قصد نشان دادن این مطلب را داشتند که امروزه 23 میلیون نفر از مردم سوریه مخالف ادامه حیات نظام بشار اسد هستند.

کارشناس رسانه و خبرنگار با سابقه صداوسیما در عراق و سوریه جنگ سوریه را توطئه‌چینی‌های استکبار جهانی دانست و گفت: آن چیزی که در مورد سوریه رخ داد در حقیقت توطئه‌های خارجی بوده و صرفاً در قالب مطالبه‌های مردمی خلاصه نمی‌شد چراکه جریان‌ها و گروه‌های فراوانی برای کشتن مردم بی‌گناه سوری آماده‌ شده بودند.

شمشادی با اشاره به نقش توطئه گرانه اسرائیل در مسئله سوریه تأکید کرد: پس از گذشت مدتی از مشکلات کشور سویه کشورهای مستکبر جهانی و در صدر تمامی این‌ها اسرائیل نقش مخرب خود را نشان داده و عملاً از گروهک‌های تروریستی و تکفیری‌ها حمایت کرده و به تجهیز تروریست‌های داعشی بپردازند.

وی با تأکید بر ارزش جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم در مسئله سوریه خاطرنشان کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی بر سر تمامیت ارضی سوریه و حفظ نظام این کشور برای ایران و دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی هزینه‌بردار بود اما هزینه‌هایی که در این ایستادگی کشورهای مقاومت اسلامی پرداخت کردند ارزش آن چیزی که امروز به وجود آمده را داشته است.

کارشناس رسانه و خبرنگار با سابقه صدا و سیما در عراق و سوریه تأکید کرد: مدافعان حرم مدافعان حریم اهل‌ بیت (ع) و انقلاب اسلامی هستند و از این منظر مدال شرافت و افتخار را بر گردن آویخته‌اند، مدافعان حرم مدافعان واقعی حریم اسلام و اهل‌ بیت (ع) بوده که با اسلام سعودی و اسلام آمریکایی زاویه و مرزبندی دارد.

شمشادی عنوان کرد: مدافعان حرم، مدافعان امنیت ملی کشورهای اسلامی منطقه بوده که با ایثارگری‌های خود آرامش و استقلال را به کشورهای اسلامی به ارمغان آورده‌اند اگر مدافعان حرم نبودند امروز مشخص نبود وضعیت استقلال و امنیت کشور در چه شرایطی قرار داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها