وزیر اطلاعات: دولت با تمام گرفتاری‌ها و کمبودها به دنبال حل مشکلات است

حجت‌الاسلام سید محمود علوی گفت: دولت با تمام گرفتاری‌ها و کمبودها به دنبال حل مشکلات است.
کد خبر: ۲۸۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ - 06May 2018

وزیر اطلاعات: دولت با تمام گرفتاری‌ها و کمبودها به دنبال حل مشکلات استبه گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید محمود علوی عصر امروز در دیدار مردمی  خود با مردم که در محل مسجد جامع این شهرستان  برگزار شد با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به شعار سال اظهار داشت: امسال  به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته و باید توجه داشته باشیم تا زمانی که کالای ایرانی وجود دارد، به سراغ کالای غیرایرانی نرویم زیرا بخش زیادی از کالاهای خارجی از طرق غیرقانونی یعنی قاچاق وارد کشور می‌شوند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه با استفاده  مردم از کالای ایرانی، قاچاق زمینه‌ای پیدا نمی‌کند افزود: اگر مردم می‌خواهند ایران مانند کشورهای موفق در امر تولید، توفیق یابد، باید رو به استفاده از کالای ایرانی بیاورند و رهنمودهای رهبری را اجرا کنند، در این صورت نه تنها قاچاق زمینه‌ای پیدا نمی‌کند بلکه سرمایه‌ها در امر تولید کالای ایرانی فعال خواهند شد.

علوی تصریح کرد: تاکنون با حمایت دولت و واگذاری تسهیلات از طریق بانک‌ها افزون بر هزار واحد تولیدی که دچار وقفه و تعطیلی شده بودند راه‌اندازی شده و جمعی از عزیزان دوباره مشغول کار شده‌اند؛ وظیفه دولت است که از تولید داخلی حمایت کرده و جایی که تولیدکنندگان نیاز به نقدینگی دارند زمینه‌های آن را فراهم کند تا واحدهای تولیدی دچار مشکل به فعالیت خود ادامه دهند؛ واحدهای تولیدی باید فعال باشند تا کالای ایرانی تولید شود و صد البته که  مصرف‌‌کننده ایرانی نیز باید از آنها حمایت کنند.

وی یادآور شد: رونق  اقتصاد و امنیت کشور تنها با همکاری جمعی محقق  خواهد شد و وزارت اطلاعات، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، دستگاه قضا، شورای تأمین و شورای امنیت ملی مثل انگشتان یک دست در امنیت دست‌ به ‌دست هم دارند تا امنیت را برقرار کنند.

علوی  با تاکید بر اینکه لازمه رشد و شکوفایی اقتصادی، برقراری امنیت اقتصادی است عنوان کرد: سرمایه‌گذاران  تا احساس امنیت نکنند دست به فعالیت نمی‌زنند. باید برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی حمایت و امنیت را به منظور کار اقتصادی برقرار کنیم؛ مشکلات همیشه بوده و هست، مهم حل مشکلات است که دولت با تمام گرفتاری و با تمام مشکلات عزمش بر حل مشکلات بوده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: سلامت اقتصادی از  دیگر موضوعاتی است که باید در کنار  امنیت اقتصادی برقرار کنیم؛ باید با  فساد اقتصادی مقابله کنیم  تا به امنیت اقتصادی کشورمان خدشه وارد نشده و چرخش چرخ‌های  اقتصادی ادامه یابد و بی‌شک مشکل اشتغال با کالای ایرانی حل می‌شود.

علوی در ادامه با بیان حدیثی از امام علی (ع)  اظهار داشت: اگر وحدت باشد کارهای مردم  به  پیش می‌رود و اگر اختلاف وجود داشته باشد کمر مردم می‌‌شکند؛ آبادانی هر دیاری منوط به وحدت و همدلی خدمتگزاران آن است؛ ما همه خدمتگزاران یک ملت و سربازان یک فرمانده هستیم، نظام جمهوری اسلامی نظام ولایت و محوریت آن ولی‌ فقیه و رهبر سربلند ایران است؛ وقتی همه  باهم باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند.

وزیر اطلاعات در پایان بیان داشت: باید در کشور رشته مودت، محبت و عطوفت بین خدمتگزاران و مردم و بین مردم برقرار باشد؛ امروز جمهوری اسلامی ایران، نماد سربلندی حق است؛ امیدواری را به آینده افزایش داده و طمع دشمن نسبت به ‌نظام را از بین برده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار