عملکرد مشترک موساد و داعش برای ترور نخبگان مسلمان و عرب

روزنامه المنار از همسویی و عملکرد مشترک موساد و داعش برای ترور دانشمندان، متخصصان و نخبگان عرب و مسلمان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ - 06May 2018

عملکرد مشترک موساد و داعش برای ترور نخبگان مسلمان و عرببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از روزنامه المنار فلسطین، فعالیت‌های سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در زمان قیام‌های عربی موسوم به بهار عربی افزایش یافت و همسویی و عملکرد مشترک موساد و گروه‌های مسلح از جمله گروه تروریستی داعش به صورت چشمگیری افزایش یافت و موساد، ترور دانشمندان، متخصصان و نخبگان عرب و مسلمان را تشدید کرد.

روزنامه المنار فلسطین چاپ قدس به مناسبت اقدام رژیم صهیونیستی به ترور یکی دیگر از نخبگان فلسطینی در مالزی در مقاله‌ای به قلم رفعت سید احمد نوشت: روزی نیست که خبر جنایت ترور یکی از مبارزان یا فعالان فلسطینی و عرب را در داخل فلسطین یا خارج آن نشنویم. صد‌ها فلسطینی و عرب ترور شده اند و تازه‌ترین مورد نیز فادی البطش دانشمند فلسطینی است که در مالزی ترور شد و او آخرین آن‌ها هم نخواهد بود.

پیش از فادی البطش (از دست اندرکاران ارتقای پهپاد‌های جنبش حماس) نیز فهرستی طولانی و دردآور از غسان کنفانی گرفته تا ابو جهاد، فتحی شقاقی تا محمود المبحوح و البطش ترور شده اند...

صد‌ها نفر از نخبگان فلسطینی و عرب هدف قرار گرفته اند ... در همه این جنایات نیز ما همواره باید به دنبال رد پای سازمان جاسوسی خارجی اسرائیل (موساد) باشیم که صهیونیست‌ها آن را "چشم داود" می‌نامند.

موساد همواره در مظان اتهام است و اسناد و حقایق پس از هر عملیاتی نیز مهر تأییدی بر دست داشتن موساد در این جنایات است.

با توجه به اینکه ما امروز در مقام دانش و تحلیل واقعگرایانه هستیم نیاز به این داریم که درباره موساد روشنگری کافی کنیم. موسادی که اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند آن را اسطوره معرفی کنند.

نویسنده المنار در ادامه نوشت: امروزه و در زمان شبکه‌های تروریستی و در صدر آنان داعش می‌بینیم که موساد بر عملیات خود به خصوص در سوریه و عراق افزوده است. موساد این عملیات را به همراه شبکه داعش و شبکه‌های هم فکر تروریستی و مسلحش انجام می‌دهد.

امروز، نیاز به این داریم که پرونده این سازمان تروریستی و وظیفه اش را در رژیمی که از اساس بر تروریسم و خشونت مبتنی است و با داعش و گروه‌های همفکر با داعش تقسیم وظیفه کرده است، بیشتر باز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها