مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

مدافعان حرم حافظان حریم انقلاب اسلامی هستند/ جهان به سمت تفکر انقلاب در حرکت است

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدافعان حرم مدافعان حریم انقلاب اسلامی هستند و هر جایی از جهان که حریم انقلاب اسلامی به خطر بیفتد، مدافع خواهند بود.
کد خبر: ۲۸۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ - 06May 2018
مدافعان حرم حافظان حریم انقلاب اسلامی هستند/ جهان به سمت تفکر انقلاب در حرکت استبه گزارش دفاع پرس از قم، «عظیم ابراهیم پور» عصر امروز در سومین همایش پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی در سالن شهید «قربان نیا» دانشگاه مفید قم اظهار داشت: همانگونه که خداوند در قرآن پیروزی را وعده داده است، افق ما پیروزی نهایی بر استکبار است؛ وقتی مردم برای خدا قیام می‌کنند یقین پیدا کنید که خداوند کمک می‌کند همانگونه که حلب آزاد شد، به یقین یمن هم آزاد خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که امروز جنگ واقعی بین صهیونیسم و اسلام است، تصریح کرد: همه می‌دانیم صهیونیست‌ها به دنبال تسلط بر جهان به نفع خودشان هستند؛ به راه انداختن جنگ در مناطق مختلف جهان نیز بهانه‌ای برای نزاع رو در روی جبهه حق و باطل است.
 
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ادامه داد: این مباحث در سراسر جهان به اندازه‌ای جریان دارد که در انتخابات کشور‌های مختلف از جمله لبنان و عراق خود را نشان می‌دهد.
 
وی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی درمسیر خودش با قرائتی خاص مواجه شده است، گفت: عده‌ای اساسا اصول و آرمان‌های انقلاب را پس می‌زنند و به دنبال سازش با آمریکا و ایادی استکبار هستند.

ابراهیم پور افزود: امروز این تفکر در ایران خود را نهادینه می‌کند و به سوریه، افغانستان، پاکستان و کشور‌های مسلمان دیگر القا می‌نماید که به جای مقاومت سازش کنید.

وی اضافه کرد: فعالیت این تفکر در کشور باعث شده عده‌ای مطرح کنند که باید سازش کنیم حتی با کشور‌هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به رژیم بعث عراق بمب شیمیایی دادند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا اشاره و بیان کرد: ۲ نامه رهبری توسط نخبگان کشور‌های اسلامی مورد تحلیل قرار گرفته است و بسیاری از نخبگان جهان در تفکر انقلاب اسلامی و جریان مبارزه با تکفیری‌ها با ما توافق دارند.

وی افزود: این تحولات نشان می‌دهد جهت عالم در آینده به سمت تفکر انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار