سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح با روحیه بسیار عالی آماده انجام ماموریت‌ها هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان با روحیه بسیار عالی آماده انجام ماموریت‌ها هستند.
کد خبر: ۲۸۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ - 06May 2018

نیروهای مسلح با روحیه بسیار عالی آماده انجام ماموریت‌ها هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه فرماندهان سپاه استان خوزستان از رزمایش عملیاتی تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهبهان بازدید کرد.

سرلشکر باقری در بازدید از تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در این سفر از یگان‌های مختلف اعم از نیروی انتظامی، سپاه و ارتش بازدید به عمل آورده و مشکلات آن‌ها را درک و درد دل این عزیزان را خواهم شنید.

وی افزود: در اولین گام از تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی (ع) بهبهان بازدید کردم که آمادگی این عزیزان در حد اعلا و با روحیه بسیار عالی آماده انجام ماموریت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: این سفر دو رزه با هدف بررسی میزان آمادگی واحد‌های نیروهای مسلح در دفاع از کشور در این سرزمین صورت گرفته است.

وی گفت: البته در طول سال واحدهای ارزیاب از ستادکل و قرارگاه‌ خاتم‌ الانبیاء در سپاه، ارتش و نیروی انتطامی حضور دارند اما وظیفه من بود با حضورم در جمع پاسداران این مرز و بوم از تلاش‌های‌ آنان تقدیر کنم.

سرلشکر باقری عنوان کرد: در این بازدید روند دفاع از مرزهای میهن اسلامی را به صورت میدانی بازدید و با مسئولان استان خوزستان جلساتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها