نادری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سپاه برای زلزله‌زدگان کرمانشاه سنگ‌تمام گذاشت

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تحقق برخی از وعده‌های دولت در خصوص بهبود وضعیت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: سپاه در ساخت اسکان دائم برای مردم زلزله‌زده سنگ تمام گذاشت.
کد خبر: ۲۸۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ - 07May 2018

پیشگام بودن سپاه در ساخت و احداث اسکان دائم برای زلزله‌زدگان غرب کشورشهاب نادری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به گذشت شش ماه از زمان به وقوع پیوستن زلزله استان کرمانشاه، نقش مردم و نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور را برجسته عنوان کرد و اظهار داشت: در حالی‌که از دولت انتظار می‌رفت در بهبود شرایط زندگی مردمی که در اثر این زلزله، خانه و تمام دارایی‌هایشان را از دست دادند، از سایر نهادها سبقت بگیرد اما امروز می‌بینیم که بسیاری از وعده‌های داده شده از سوی دولت به مردم کرمانشاه، محقق نشده است.

این نماینده خانه ملت افزود: طبق وعده دولت، قرار بود بانک‌ها در ارائه تسهیلات بانکی به زلزله‌زدگان در اسرع وقت اقدام کنند، اما در پرداخت آن به بعضی از مناطق محروم کوتاهی شد و در حقیقت بانک‌ها در این زمینه سلیقه‌ای عمل کردند.

نادری با اشاره به بازدید اخیر فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، این گونه اقدامات را باعث دلگرمی، افزایش و تحکیم صمیمیت مردم زلزله‌زده با پاسداران انقلاب دانست و تصریح کرد: در روزهای اول این حادثه خیلی از مسوولان به کرمانشاه آمدند و از مناطق بازدید کردند و وعده‌هایی به مردم دادند اما با گذشت زمان دغدغه‌های زلزله‌زدگان از یاد برخی مسوولان رفت، اما رفت و آمد نیروهای با اخلاص و عملگرای سپاه به مناطق محروم و زلزه‌زده همچنان ادامه دارد. ساخت منازل مسکونی برای مردم بی‌پناه از بارزترین اقدامات سپاه بود که تا این لحظه بر ساخت و احداث اسکان دائمی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاهی، تهیه لوازم گرمایشی، بهداشتی و مواد خوراکی را از دغدغه‌های مهم سپاه، ارتش و بسیج دانست و گفت: فراهم کردن هشت هزار اسکان موقت توسط سپاه باعث کاهش ناامیدی در میان مردم آسیب‌دیده شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار