سردار اشتری:

فضاسازی‌های دروغین علیه پلیس بیانگر تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این نیرو یکی از نهاد‌های اصلی نظام و انقلاب است، گفت: فضاسازی‌های دروغین علیه پلیس نشانگر تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و انتظامی است.
کد خبر: ۲۸۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 07May 2018

فضاسازی‌های دروغین علیه پلیس بیانگر تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و انتظامی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در گردهمایی تجلیل از مقام معلم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت و با تبریک روز معلم، اظهار داشت: اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز آموزشی ناجا می‌توانند نقش مهمی بر تربیت نیرو‌هایی در تراز انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی داشته باشند.

وی افزود: بحمدالله امروز در نیروی انتظامی نیرو‌های حرفه‌ای، فداکار، انقلابی و با روحیه جهادی حضور و فعالیت دارند و باید این مولفه‌های مهم را در میان آحاد فرماندهان و کارکنان تقویت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس، ادامه داد: باید روز به روز «دانش حرفه‌ای» و «روحیه جهادی» را در نیروی انتظامی و میان کارکنان ارتقاء دهیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به پیچیدگی جرایم و تهدیدات، خاطر نشان کرد: دشمنان همواره درصدد هستند با بکارگیری شیوه‌های جدید برای ضربه به نظام و انقلاب در میدان ظاهر شوند، ما نیز باید متناسب با تهدیدات و توجه به اقدامات پیشدستانه و اشراف اطلاعاتی عمل کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: بحمدالله با تدابیر و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و توطئه افکنی و فتنه پراکنی دشمنان یکی پس از دیگری ناکام و کور می‌شود.

وی تأکید کرد: همواره باید تحرکات دشمنان نظام و انقلاب را رصد و در یک گام جلوتر از آنان اقدام کنیم؛ آمادگی، هوشمندی و هوشیاری، اشراف اطلاعاتی و ... را رویکرد جدی و مستمر قرار دهیم.

وی اضافه کرد: «دشمنان شناسی» و «بصیرت»؛ راهگشای پیروزی در میدان عمل و مبارزه است.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان تأکید کرد: با توجه به شرایط و پیچیدگی جرایم باید دانشجویان و افسران جوان متناسب با این شرایط تربیت و آموزش داده شوند، بنابراین برای تحقق این مهم در جذب و گزینش افراد از رویکرد «عضوگیری» به رویکرد «عضویابی» تغییر رویه داده‌ایم؛ امروز از میان بهترین جوانان کشور در دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز آموزشی ناجا تحصیل می‌کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور کارکنانی با روحیه جهادی و انقلابی داریم، بنابراین لازم است پیش از هر مقوله‌ای، روحیه انقلابی و جهادی اساتید برای دانشجویان الگو و سرمشق باشد.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به دانشگاه امین در شهریورماه سال گذشته، عنوان کرد: معظم له در آن برنامه به تربیت نیرو‌های حرفه‌ای، انقلابی و جهادی تأکید داشتند، همواره باید تدابیر و منویات ایشان را مدنظر قرار دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: پلیس باید، چون یک «معلم اجتماعی» و «الگوی تمام عیار» در جامعه ظاهر شود و مردم با حضور پلیس، احساس امنیت و آرامش کنند.

وی تأکید کرد: باید در هر لحظه برای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب آماده جانفشانی باشیم و خوشبختانه به لطف خداوند و پیرو حرکت در مسیر ولایت، امروز پلیس در هر عرصه‌ای، چون «مجاهد فی سبیل الله» ظاهر می‌شود.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از پایه‌های اصلی در نظام و انقلاب است، تصریح کرد: فضاسازی‌های دروغین علیه پلیس بیانگر تأثیرگذاری این نهاد انتظامی و انقلابی است.

وی خاطر نشان کرد: در ایفای نقش، پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر مدار قانون حرکت می‌کنیم و در عمل به وظیفه و صیانت از ارزش‌ها تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم و از کارکنان وظیفه شناس نیز حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: خوشبختانه در دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز آموزشی ناجا اساتید و معلمان فرهیخته‌ای داریم که برای تربیت نیرو‌های کارآمد و انقلابی تلاش می‌کنند، قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی از اساتید و معلمان برتر دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز آموزشی ناجا با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها