فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان:

نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی به‌سزا و موثر بود

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: آن چیزی كه باعث شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و موثر باشد نقش معلمان بود كه توانستند نیروی‌ تراز اول انقلاب را تربیت كند.
کد خبر: ۲۸۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ - 07May 2018

نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی به‌سزا و موثر بودبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در همایش معلم و تحقق جامعه مهدوی در جمع مسئولان اداره كل آموزش و پرورش استان و جمعی از معلمین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، به خصوص شهدای آموزش و پرورش و تبریک هفته معلم، اظهار داشت: آن چیزی كه باعث شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و موثر باشد نقش معلمان بود كه توانست نیروی تراز اول انقلاب را تربیت كند.

وی اضافه کرد: نمونه بارز این نقش مهم علامه شهید مطهری بود كه سهم بسیار عظیمی در انقلاب اسلامی داشت و تفكرات این شهید والامقام در آموزش و پرورش راه پیدا كرد و درس بزرگی را به ما داد و ما قدردان زحمات این استاد شهید نیز هستیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح كرد: شهید مطهری مطالبی را برای رشد و تربیت جامعه ما داشت و به عنوان یک نیاز جدید ورود پیدا كرد و این راه یک راه طولانی و صراط مستقیمی است كه امروز ما به این راه نیاز داریم.

این مسئول ادامه داد: اگر می خواهیم نیروی مومن داشته باشیم نتیجه زحمات معلمین است؛ بنابراین معلمان باید قدر خود را بدانند و ما نیز به آنها افتخار می‌كنیم.

سردار مجیدی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هزینه‌های اداره آموزش و پرورش افزود: هزینه كردن در آموزش و پرورش هدر رفتن پول و سرمایه نیست بلكه سرمایه‌گذاری است چرا که به منظور تربیت نیروی جوان بوده و این همان روشی است كه انبیاء خدا داشتند و این رسالت بزرگ بر دوش همه معلمین است.

وی خطاب به معلمین با بیان اینکه شهدا پرورش یافته شما هستند تاكید كرد: این نكته بسیار مهم است كه شرایط مختلف زمانی را بشناسیم و وظیفه خود را بدانیم و از خداوند بخواهیم این توفیق را به ما بدهد و آن رسالت خود را انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: امروز باید بیانات مقام معظم رهبری را استفاده کرد چرا كه بسیار تاثیرگذار است و این كلید واژه‌‌ها شامل شعار انقلاب اسلامی، ظرفیت‌ها، موانع، سبک زندگی اسلامی و حمایت از كالای ایرانی است.

وی افزود: بهترین عمل كار كردن بر رفتار و كردار دانش آموزان مدرسه است كه هر موضوعی را برای كشور تبیین كنیم و بیانات رهبری را نیز برای دانش آموزان به گفتمان تبدیل كرده كه بسیار اثرگذار خواهد بود.

سردار مجیدی بیان داشت: یكی از عواملی كه در كشور ما وجود دارد قبیله‌گرایی و حزب‌گرایی است كه معلمین نباید نگاه حزبی در آموزش و پرورش داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان كرد: در این نظام اگر ما بتوانیم در تربیت وحدت رویه داشته باشیم، می‌توانیم كشور را نجات دهیم و آن چیزی كه نگران‌كننده بوده، این است كه بتوانیم نیروی هم تراز انقلاب اسلامی تربیت كنیم و نه فقط معلمان بلكه همه مسئولان وظیفه در این خصوص دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار