شهید «مقیمی»:

هیچ وقت از یاری امام امت کوتاهی نکنید

شهید «احد مقیمی» در بخشی از وصیت نامه خود می گوید: هيچوقت از ياری کردن به امام امت، بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران کوتاهی نکنيد که اگر امام امت نبود ما هم نبوديم و اگر امام امت را یاری کنید، روز شکست ابر قدرتها نزديک است.
کد خبر: ۲۸۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 07May 2018

هیچ وقت از یاری امام امت کوتاهی نکنیدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار شهید «احد مقیمی» رئیس ستاد تیپ دوم لشکر همیشه پیروز عاشورا و از مداحان با صفای این لشکر در سال 1342 در تبریز دیده به جهان گشود.

شهید احد مقیمی در سال 59 به عضویت سپاه در آمد و از سال 60 به جبهه های حق علیه باطل رفت. صفا و صمیمت شهید مقیمی در جبهه ها به قدری بود که همه رزمندگان او را از عمق وجود دوست می‌داشتند و به سبب مداحی های مخلصانه اش در جمع رزمندگان به چهره ای ماندگار تبدیل شده بود.

تدبیر و مدیریت شهید احد مقیمی در عملیات ها به نوعی بود که در مدت کوتاهی مسئولیت های بزرگی را به او محول کردند اما این مسئولیت ها خللی در شخصیت والای این شهید بزرگوار وارد نکرد.

شهید مقیمی در سال 1365 و در عملیات کربلای 5 زمانی که رزمندگان غواص لشکر عاشورا از خط اول عراق عبور میکردنند در کنار آنان مردانه جنگید و پس از مجاهدت های فراوان به درجه رفیع شهادت نائل گشت. قبر مطهر این شهید گرانقدر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و در کنار دوست و برادر عزیزش شهید «رضا داروئیان» آرام و قرار گرفت. شهید «احد مقیمی» در فرازی از وصیت نامه عبادی، سیاسی خود می‌نویسد:

هرگز نگذاريد دشمنان بين شما تفرقه بيندازند و شما را از روحانيّت متعهد جدا کنند. هيچوقت از ياری کردن به امام امت، بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران کوتاهی نکنيد که اگر امام امت نبود ما هم نبوديم و اگر امام امت را یاری کنید، روز شکست ابر قدرتها نزديک است.

باز يک خواهش ديگر از شما امت حزب الله دارم، اين مراسم های عزاداری را زنده نگه داريد. چه در جبهه ها و چه در شهرهای خودتان، چون ما هر چه داريم از حسين(ع) داريم و ای عاشقان صديق ابا عبدالله (ع) هرگز کسی از اين در نا اميد برنگشته و بدی از اين در نديده است.

راه سعادت بخش حسين(ع) را ادامه دهيد و زينب وار زندگي کنيد. تمام شهيدان ما از این راه پرورش يافته اند. من هم از خدا مي خواهم که لياقت شهادت در راه خودش را ، بزودی عطا فرمايد، که ديگر از فراق دوستان و شهيدان مان، صبرم تمام شده ولی از سوی ديگر بايد بمانيم، تا شهيد آينده شويم و از ديگر سو بايد شهيد شويم تا آينده بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار