دربندی:

عملکرد رسانه‌ها در پوشش اخبار مدافعان حرم مطلوب است

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از ارزیابی بیش از ۳۰۰ اثر ارسالی به بخش مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نخستین «رزم‌واره مدافعان حرم» خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ - 07May 2018

سال گذشته رسانه‌ها بخوبی اخبار مدافعان حرم را پوشش دادند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سید محمدرضا دربندی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی که در نشست خبری مراسم اختتامیه نخستین رزم‌واره مدافعان حرم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه مطبوعات و رسانه‌های مجازی در سال‌های اخیر در حوزه تولید محتوای مرتبط با مدافعان حرم، حضور چشمگیری داشته‌اند، اظهار داشت: بیشترین اثر ارسالی، در بخش مصاحبه خبری و گفت‌وگو بوده که ۱۰۵ اثر در این بخش ارزیابی شد. همچنین در بخش گزارش خبری ۷۵ اثر و در بخش عکس و گزارش تصویری نیز ۵۶ اثر داوری شده است.

وی اضافه کرد: در بخش مقاله ۳۶ اثر، در بخش تیتر نیز ۲۶ اثر و در گروه تولیدات چندرسانه‌ای نیز ۱۷ اثر راه یافته به رزم‌واره، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با اشاره به حجم بالای تولیدات حرفه‌ای در حوزه مقاومت و موضوع مدافعان حرم گفت: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری در سال‌های گذشته ضمن حفظ و رعایت مصالح و منافع ملی به‌خوبی به موضوعاتی چون «مقاومت» و «دفاع از حرم اهل بیت(ع)» در عراق و سوریه پرداخته‌اند و نخستین رزمواره مدافعان حرم فرصتی بود تا رسانه‌های کشور محتواهای تولید شده خود را در بخش‌های مختلف در معرض داوری قرار دهند.

دربندی توجه به مساله مقاومت و مدافعان حرم را نقطه مثبت فعالیت رسانه‌ها در سراسر کشور دانست و افزود: این آثار که پس از فراخوان رزم‌واره، به دبیرخانه و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید، صرفا متعلق به رسانه‌های سراسری و آنهایی که در تهران منتشر می‌شوند، نبود بلکه بخش عمده مطالب دریافتی از استان‌های مختلف و مطالبی بود که در نشریات محلی و استانی منتشر شده بود.

مراسم اختتامیه نخستین «رزم‌واره مدافعان حرم»، ساعت ۱۷ روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار