جشنواره پانزده خرداد در ورامین، پیشوا و مرقد امام خمینی (ره)

طبق برنامه ریزی های انجام شده نمایش ها به طور همزمان در ورامین، پیشوا و مرقد امام خمینی (ره) اجراء خواهد شد، زمان اجرای آن ازساعت 19 الی 22 و مدت اجرای هر نمایش پانزده الی بیست و پنج دقیقه خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ - 03June 2013

جشنواره پانزده خرداد در ورامین، پیشوا و مرقد امام خمینی (ره)

علیرضا اردستانی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: همزمان با سالگرد پنجاهمین سال قیام پانزده خرداد نخستین جشنواره تئاتر خیابانی "خرداد " با رویکرد پاسداشت پنجاهمین سالگرد  قیام 15 خرداد و ایجاد فضایی مناسب جهت خلق تجربههای نوین با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین برگزار میشود.

اردستانی افزود: موضوعات جشنواره عبارتند از؛ قیام 15 خرداد، نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نیم قرن قیام 15 خرداد، بصیرت و قیام 15 خرداد، نقش روحانیت در قیام 15 خرداد، پرداختن به زندگی و آثار مکتوب امام خمینی (ره)، ایثار و شهادت، مقاومت و دفاع مقدس، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی ایران، پیروزی انقلاب  اسلامی در سال 57، شهدا قیام 15 خرداد، بیداری اسلامی

مدیر دبیرخانه جشنواره پانزده خرداد تصریح کرد: هشتاد و پنج تئاتر خیابانی به صورت فیلم برای ما ارسال شد و چهل کار به صورت زنده اجراء شد و مورد بازبینی قرار گرفت که از بین این تعداد 18 کار مورد قبول قرار گرفت و مجوز حضور در جشنواره را دریافت کرد . پانزده خرداد همزمان با پنجاهمین سالگرد قیام پانزده خرداد این جشنواره به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد و اختتامیه آن روز 18خرداد در تالار وحدت خواهد بود . طبق برنامه ریزی های انجام شده نمایش ها  به طور همزمان در ورامین ، پیشوا و مرقد امام خمینی (ره) اجراء خواهد شد، زمان اجرای آن ازساعت  19 الی 22 و مدت اجرای هر نمایش پانزده الی بیست و پنج دقیقه خواهد بود .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار