فرمانده قرارگاه انصار سپاه پاسداران:

مهار نفوذ جمهوری اسلامی راهبرد استکبار در منطقه است

فرمانده قرارگاه انصار سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به این حقیقت دست پیدا کرده بودند که در تمامی شکست­ های نظام سلطه در ممالک اسلامی، جمهوری اسلامی نقش کلیدی دارد لذا سیاستی را اتخاذ کردند تا نفوذ جمهوری اسلامی و کشورهای همسو با ایران را مهار کنند.
کد خبر: ۲۹۰۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 07May 2018

مهار نفوذ جمهوری اسلامی راهبرد استکبار در منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین موسوی» فرمانده قرارگاه انصار سپاه پاسداران صبح امروز در جمع معاونین، روسا و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به بررسی تحولات منطقه پرداخت و اظهار داشت: در پی شکست جبهه استکبار به مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت، دشمنان در اولین گام خود در روند دولت­ سازی عراق به دنبال ایجاد یک قیومیت­ سازی بودند تا مدیریت دولت سازی را در این کشور به دست بگیرند که با شکست مواجه شدند.

وی افزود: نظام سلطه در گام بعد، یک جنگ مستقیم را با نیروهای نیابتی طرح ریزی و سازماندهی کرد تا تحولات عراق را به نفع خود رقم بزند که با اقدام به موقع مردم عراق این طرح نیز شکست خورد.

فرمانده قرارگاه انصار سپاه ادامه داد: هدف بعدی استکبار بعد از شکست در عراق، سوریه بود. در این کشور نیز با بکارگیری نیروهای نیابتی به دنبال سرنگونی حکومت سوریه و تجزیه آن بودند که هر دو طرح ناکام ماند. در لبنان نیز با ایجاد اختلاف داخلی به دنیال درگیری ­های سخت بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع حزب الله توطئه دشمنان نقش بر آب شد. بعد از ناکامی استکبار در عراق، سوریه و لبنان مسئله اقلیم کردستان عراق مطرح شد که با هدایت ­های جمهوری اسلامی این طرح نیز پیروز شد.

موسوی خاطر نشان کرد: شکست ­های نظام سلطه در کشورهای اسلامی، دستاوردهایی را برای جبهه مقاومت به ارمغان آورد که این دستاوردها برای دشمنان مخاطرات زیادی را به همراه داشت. کارشناسان سیاسی آمریکا و اسرائیل به این فکر افتادند تا به هر نحوی شده جلوی این دستاوردها را بگیرند.

این فرمانده دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به این حقیقت دست پیدا کرده بودند که در تمامی شکست ­های نظام سلطه در ممالک اسلامی، جمهوری اسلامی نقش کلیدی دارد لذا سیاستی را اتخاذ کردند تا نفوذ جمهوری اسلامی و کشورهای همسو با ایران را مهار کنند.

فرمانده قرارگاه انصار تصریح کرد: برای مهار نفوذ ایران در منطقه دشمنان راهبردهایی را مشخص کردند. مهار موشکی ایران یکی از این راهبردهای کلیدی است. روسای جمهور آمریکا و اسرائیل با مستمسک قرار دادن مسئله موشکی، به دنبال آن هستند تا کشورهای منطقه را از ایران بترسانند.

موسوی افزود: مسئله دیگر که مورد توجه دشمنان قرار گرفت، استفاده ایران از فضای سایبری است. دشمنان چون به این نتیجه رسیده ­اند که جمهوری اسلامی در این فضا از توانمندی بالایی برخوردار است و اثرگزار نیز خواهد بود لذا با انجام حملات سایبری به دنبال کاهش قدرت جمهوری اسلامی در این فضا هستند.

وی در پایان ابراز داشت: همانطور که در عراق و سوریه بهترین راهبرد جمهوری اسلامی در راستای ملت­ سازی بود و در سایه این طرح توانستیم توطئه ­های دشمن را نقش بر آب کنیم، در سطح منطقه­ ای نیز شاهد تحقق این مهم هستیم. به حول و قوه الهی و با تقویت جریانات و گروه­ های هم سو با جمهوری اسلامی از طریق ارتباطات و دیپلماسی عمومی، تأثیرگزاری انقلاب اسلامی را در شرق بیشتر خواهیم کرد که باعث تقویت جریانات هم سوی انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
سلام لطفا عکسی از سردار موسوی بگذارید دوستش داریم ما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار