امام جمعه سرپل ذهاب مطرح کرد؛

لزوم شناخت صحیح دشمن در شرایط کنونی انقلاب

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمنان همه ابزار خود را آماده کرده‌اند که تشیع و این انقلاب را بکوبند و این وظیفه ما است که پشتیبان «ولایت فقیه» باشیم و مردم را آگاه کنیم.
کد خبر: ۲۹۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 07May 2018

لزوم شناخت صحیح دشمن در شرایط کنونی انقلاببه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار داشت: باید پی ببریم دشمن برای به زانو درآوردن جوانان ما و انحراف افکار اذهان جوانان چه برنامه های دارد لذا برنامه ها و توطئه های دشمن را باید خوب بشناسیم و دنیال این باشیم که یک راه چاره ای پیدا کنیم.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا این نگاه منفی را ایجاد کنند که اسلام فقط به دنبال غارت، جنایت و راه انداختن کشتار است. قطعا اگر شهید مطهری بود جواب این ها را می داد و امروزه حوزه های علمیه، بزرگان دین، دانشگاه ها و اساتید و نخبگان فرهنگی و پاسداران و بسیجیان رسالت عظیمی برعهده دارند و باید بیایند جلوی این تفکرات را در دنیا بگیرند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: دشمنان سعی دارند هر روز با یک عنوانی اسلام را از دید مردم بیندازند زیرا که موج اسلام گرایی روز به روز در دنیا بیشتر و بیشتر می شود.

وی ادامه داد: یک بسیجی، پاسدار و روحانیت نباید نسبت به منکرات جامعه بی تفاوت باشد و نباید نسبت به شبهاتی که در جامعه تمام اعتقادات و باورهای جوانان ما را تحت تاثیرقرار داده بی تفاوت باشد.

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند فساد در جامعه بیشتر شود، اگر در عصر ما شهید مطهری بود قطعا با این انحرافاتی که در درون جامعه اسلامی شکل می گیرد مبارزه می کرد همچنان که در قبل از انقلاب با این انحرافات مبارزه کرد.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب در ادامه بیان داشت: ما ملت ایران با بصیرت و فهم و آگاه از تحریم نمی ترسیم زیرا که سرداران سپاه، بسیج ،رهبرمعظم انقلاب و روحانیون معزز را داریم و افتخار به شهادت می کنیم و پیرو ولایت فقیه هستیم.

وی با بیان اینکه برای ادامه دادن راه شهید مطهری، باید در جریان شبهات روز باشیم، گفت: عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدایی همچون «شهید مطهری» است و در حقیقت آنچه امروز توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و ناکام گذاشته کارنامه درخشان شهدای والامقام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار