حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در گلزار شهدا

«رضا زینی وند مقدم »در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد ضمن عطرافشانی قبور مطهر شهدا با اهدای گُل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۲۹۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ - 07May 2018

اولین روز کاری خود را با حضور در گلزار شهدا آغاز کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از لرستان، «رضا زینی‌ وندمقدم»، مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد ضمن عطرافشانی قبور مطهر شهدا با اهدای گُل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

وی به همراه معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش استان در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و سپس به دیدار خانواده شهید فرهنگی احمدعلی رضایی رفت.

زینی وند مقدم ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان را افتخاری بزرگ دانست و گفت: وظیفه خود دانستم که در اولین روز کاری ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب داشته باشم.

وی با بیان این‌ که خانواده‌های معظم شهدا طبق گفته امام راحل چشم و چراغ ملت هستند، خاطرنشان کرد: شهدا بهترین سرمایه وجودی خود را که همان جان خود است را تقدیم انقلاب کرده‌اند تا آسایش و امنیت کشور را برای نسل امروز فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت و یک دین بزرگ است و باید به احترام خون شهدا این دین را به خوبی ادا کنیم .

زینی‌وند مقدم از خانواده شهید احمدعلی رضایی به‌ خاطر تقبل زحمت فرصت پیش آمده برای دیدار با خانواده شهدا تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان‌شاء‌الله که بتوانیم راه و یاد شهدا را در مدارس زنده نگه داریم و این فرهنگ را ترویج کنیم.

در پایان این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اهدای لوح سپاس از مادر شهید رضایی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار