حمایت دونالد ترامپ از شکنجه‌گر سابق آمریکایی

ترامپ در صفحه شخصی خود در جهت حمایت از جینا هاسپل، کاندیدای ریاست سازمان سیا پستی به اشتراک گذاشت.
کد خبر: ۲۹۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ - 07May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ‌جینا هاسپل که در سال 1985 به سیا پیوست، در ماه فوریه 2017 به معاونت این سازمان دست یافت. نام وی حدود 10 سال پیش بر سر زبان‌ها افتاد، زمانی که مشخص شد سیا در تایلند زندانی مخفی برای نگهداری، شکنجه و بازجویی از متهمان به ارتباط با گروه‌های تروریستی ایجاد کرده است.

بر اساس اسنادی که بعدا منتشر شد، هاسپل در سال 2002 ریاست این بازداشتگاه را بر عهده داشته است. گفتنی است؛ زندانیان در این بازداشتگاه به روش‌هایی که حتی در قوانین آمریکا غیرقانونی است، شکنجه می‌شده‌اند.

حال رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ صفحه شخصی خود در توییتر را با ارسال پستی در رابطه با جینا هاسپل به روز کرده است و از این شکنجه‌گر سابق آمریکایی حمایت کرده است. هاسپل اکنون کاندیدای ریاست سازمان سیا است.

در ادامه متن ارسالی دونال ترامپ در حمایت از هاسپل، کاندیدای ریاست سیا را مشاهده می‌کنید:

«جینا هاسپل، کاندیدای بسیار محترم من برای ریاست سیا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته زیرا در مقابل تروریست‌ها بسیار جدی برخورد کرده است. فکرش را بکنید که در مقطعی بسیار خطرناک ما شایسته‌ترین فرد را داریم؛ بانویی که دموکرات‌ها می‌خواهند او را بیرون بگذارند زیرا در مقابل تروریسم بسیار جدی است. پیروز باشی جینا!»

حمایت دونالد ترامپ از شکنجه‌گر سابق آمریکایی

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها