نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، وظیفه عقیدتی سیاسی را تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار برشمرد.
کد خبر: ۲۹۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 08May 2018

سپاه پاسداران همواره در مسیر انقلاب بوده استبه گزارش دفاع پرس از همدان، همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور آیت‌الله «سیدمصطفی موسوی اصفهانی» نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس حوزه‌های علمیه استان در سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی در جمع کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج همدان ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: علما حصون اسلام هستند و اگر بخواهیم اسلام حفظ شود باید عالم داشته باشیم که این امر با تقویت حوزه‌های علمیه میسر خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار است افزود: ماه رجب، شعبان و رمضان بهار تقویت تقوا بوده و منظور از تقوا خود نگهداری است یعنی در همه جا خدا را حاضر و ناظر بدانیم چرا که بی‌تقوایی باعث انحطاط انسان خواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره در مسیر انقلاب باقی مانده که دلیل انقلابی و اسلامی ماندن آن وجود مجموعه عقیدتی سیاسی در آن است.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزیده در سپاه و بسیج همدان نیز قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها