پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در پی وفات نماینده ولی فقیه در فارس

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با صدور پیامی درگذشت «آیت الله ایمانی» نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 08May 2018

درگذشت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با صدور پیامی درگذشت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إنّا لِلّه و إنّا إلَیهِ راجِعون

قالَ رسولُ الله(ص) :

"إذا ماتَ العالمُ الفقیه ثَلِمَ فِی الإسلام ثُلمه لا یَسُدُّها شیء"

«وقتی عالمی فقیه رحلت کند در اسلام رخنه و حفره ای ایجاد می شود که هیچ چیزی نمی تواند جای آن را پر کند.»

ارتحال عالم ربانی و مبارز نستوه، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله شیخ اسدالله ایمانی(ره) را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و عموم ملت متدین و انقلابی به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می نماییم. این عالم بزرگوار که خود از خانواده معظم شهدا و برادر شهید است در دوران طاغوت، مبارزی راستین و در دوران دفاع مقدس، یار و همراه همیشگی رزمندگان اسلام بود.

همچنین عضویت در مجلس خبرگان رهبری از ابتدای انقلاب، نمایندگی ولی فقیه در استان های بوشهر و فارس، امامت جمعه کازرون، تأسیس و احیاء حوزه های علمیه در استان فارس بخشی از مسئولیت ها و خدمات ایشان به شمار می رود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس این مصیبت را تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و پاداش اخروی را برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار