مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع):

خدمات شهید مطهری به اسلام و انقلاب کم‌نظیر بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گفت: شهید «مرتضی مطهری» تمام وقت خود را برای تعلیم و تربیت در جامعه می‌گذراند و خدمات شایانی که وی به اسلام و انقلاب عرضه کرد کم‌نظیر است.
کد خبر: ۲۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 08May 2018

خدمات شهید مطهری به اسلام و انقلاب کم‌نظیر بودبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «ابراهیم گنجعلی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در همایش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه ملایر ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: ماه شعبان ماه نبوت است و سفارش بسیاری شده تا از بستر و فرصت این ماه برای خودسازی و پالایش روح بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه سه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فصل عبادت در نزد پروردگار هستند، افزود: استغفار کردن، صدقه دادن و ذکر صلوات در این فصل سفارش شده و باید از در هر ماه برای ورود به ماه بعدی استفاده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان در ادامه با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) از نظر عصمت و طهارت نزدیک‌ترین افراد به خداوند هستند، خاطرنشان کرد: تقوا و عمل‌گرایی باعث ماندگاری ائمه اطهار (ع) و الگو بودن آنها برای ما شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از رذایل اخلاقی بکاهیم تا به فضایل اخلاقی دست پیدا کنیم، یادآور شد: باید در تقوا و ایمان عمل‌گرا بوده و از گفتارگرایی دوری کنیم و این رمز ماندگاری انسان‌های با تقوا است.

گنجعلی به جایگاه و فلسفه شخصیتی شهید «مرتضی مطهری» در ابعاد مختلف اشاره کرد و بیان داشت: این شهید والامقام تمام وقت خود را برای تعلیم و تربیت و پاسخگویی به شبهات در جامعه می‌گذراند و خدمات شایانی که شهید مطهری به اسلام و انقلاب عرضه کرد کم‌نظیر است.

این مسئول یادآور شد: برگزاری این جلسات و همایش‌ها در واقع به منزله قدردانی از زحمات همه معلمان و مربیانی است که همه سعی و تلاش آنها ارتقای اعتقادات و پاسخگویی به شبهات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه انسان هر چه بیاموزد باز هم کم است، عنوان کرد: ما هر قدر که می‌توانیم باید به دانش و اعتقادات و اندوخته خود اضافه کنیم و این همان رسیدن به معرفت است.

وی با اشاره به اینکه محور تعلیم و تربیت کرامت است، گفت: عمل انسان با تقوا سنجیده می‌شود و هر کس با تقواتر باشد نزد خداوند گرامی‌تر خواهد بود.

گنجعلی با اشاره به اینکه ما هنوز با کتاب و فرهنگ خواندن فاصله زیادی داریم، ادامه داد: قرآن کریم در سوره علق واژه «بخوان» را به زبان آورده، به این معنی که تا می‌توانید، بخوانید و مطالعه کنید چرا که با خواندن و مطالعه کردن می‌توان به شبهات پاسخ داد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد ایجاد شبهات زیادی در فضای جامعه، فضای مجازی، کتاب‌ها، مجلات و نشریات هستیم، یادآور شد: این شبهات در حوزه‌های مختلف، امامت، معاد، نبوت، ولایت و ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان تصریح کرد: وظیفه و رسالت هادیان سیاسی دفاع از دین و انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بنابراین باید خود را مسلح کنیم که بتوانیم به همه شبهات پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه هادیان سیاسی ما باید قدرت تحلیل و پاسخگویی به شبهات را داشته باشند، گفت: امروز در بحث ولایت شبهات زیادی مطرح می‌شود که در 4 محور مشهود است.

حجت‌الاسلام «ابراهیم گنجعلی» در پایان با بیان اینکه همه ما باید خود را به سلاح ایمان، اعتقاد، و علم و پاسخگویی به شبهات مجهز کنیم، بیان داشت: امید است بتوانیم این رسالت را به معنای واقعی و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار