وصیت‌نامه بسیجی شهید محمود پایدارفرد/ همیشه از خدا یاری بخواهید

بسیجی شهید محمود پایدارفرد در وصیت‌نامه خود آورده است: «همیشه یاور امام باشید که این دنیا به هیچکس وفا ندارد. با خدا باشید و حمد و ثنای او را بگویید و همیشه از او یاری بخواهید.»
کد خبر: ۲۹۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 09May 2018

وصیت نامه بسیجی شهید محمود پایدارفرد/ نمازهایتان را به وقت بخوانیدبه گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «محمود پایدارفرد» در تاریخ یکم خرداد ۱۳۳۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و العصر (1) ان الانسان لفى خسر (2) الا الذين امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر (3)

با سلام به امام عصر (عج) و نایب بر حقّش امام خمینی و با درود به ارواح طیبه تمام شهدای اسلام و جنگ تحمیلی.

همانطوریکه برای همه شما‌ها و همه جهانیان آشکار شده این جنگ را ابر قدرت‌های شرق و غرب به ملت شریف و اسلامی ما تحمیل کرد تا بتواند از این راه ریشه و بنیاد این حرکت را محو و نابود کند، ولی از آنجا که خداوند در قرآن مجید وعده داده بالاخره پیروزی از آن مسلمانان است.

من هم وظیفه شرعی و اسلامی خود دانستم تا به این مکان مقدس بیایم و امام عزیز و شجاع خودمان را یاری بدهم حتی اگر خیلی جزئی باشد.

من و تمام امّت حزب الله پیرو امام هستیم و تا آخرین قطره خون و تا آخرین لحظه جانمان را فدای امام و اهداف پاک و الهی او می‌کنیم.

همانطوریکه امام خمینی کبیر راه رهبر خودش و تمام شیعیان، امام حسین (ع) را دنبال می‌کند، چون قیام مولا اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا و در صحرای کربلا دیگر جای شک و تردید برای هیچکس از ما باقی نمی‌گذارد؛ لذا از تمام برادران خودم عاجزانه می‌خواهم که هیچ وقت و هیچگونه امام خمینی را تنها نگذارند و همیشه و در همه جا یار و یاور او باشند.

خداوند ان‌شاءالله تعالی همه ما و همه مسلمانان جهان را نصرت و یاری بفرماید و فرج، ولی عصر (عج) را هر چه زودتر برگرداند.

پروردگارا؛ تو را به شرف مولا علی (ع) قسمت می‌دهم ما را از سربازان مخلص امام زمان (عج) قرار بده. (ان‌شاءالله)

چند کلامی با خانواده محترمم صحبت داشتم. پدر و مادر عزیز اگر در این مدت عمرم شما را اذیت کردم به بزرگی خودتان من را ببخشید و همیشه دعا گویی امام عزیزمان باشید و یک لحظه او را تنها نگذارید و برادر‌ها و زن داداش‌هایم این نصیحت را از این برادر کوچک و حقیرتان بپذیرید و نماز و روزتان همیشه بموقع بخوانید و همیشه یاور امام باشید که این دنیا به هیچکس وفا ندارد. با خدا باشید و حمد و ثنای او را بگویید و همیشه از او یاری بخواهید.

دلم می‌خواهد که یادگار مرتضی و مجتبی عیناً مثل خودشان باشد.

والسلام

قربان همگی شما محمود پایدارفرد

۱۳۶۳/۱۲/۱۹»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار