تجلیل خانه سرود و آهنگ های انقلاب اسلامی از استاد کمال پورتراب

قدردانی از پیشکسوتان موسیقی کشور یکی از اهداف این برنامه است و هدف دیگر برنامه، ایجاد ارتباط میان نسل گذشته و نسل امروز هنر کشورمان و تبادل تجربیات و دانسته های آنها است.
کد خبر: ۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ - 08September 2013

تجلیل خانه سرود و آهنگ های انقلاب اسلامی از استاد کمال پورتراب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به پاس یک عمر زحمات بی بدیل استاد مصطفی کمال پور تراب در عرصه موسیقی، مراسم بزرگداشت و پاسداشتی با عنوان "بانگ بیداری" از طرف سازمان اوج  ترتیب داده شده که این مراسم جمعه این هفته با حضور اهالی موسیقی برگزارمی شود.

حسین دلاوری در این باره گفت: پایه ریزی این مراسم سال گذشته انجام شده است؛  در بسیاری از مواقع مراسم بزرگداشتی که برای بزرگان ترتیب داده می شود پس از درگذشت آنها است که این مساله اصلا درست نیست. در همین راستا طرحی را برای پاسداشت اهالی موسیقی در زمان حیات شان تدارک دیدیم که در مرحله اول این برنامه از حمید شاهنگیان تجلیل کردیم و در دومین مرحله قصد داریم از استاد پورتراب تجلیل کنیم.

مدیر خانه سرود و آهنگ های انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدردانی از پیشکسوتان موسیقی کشور یکی از اهداف این برنامه است و هدف دیگر برنامه، ایجاد ارتباط میان نسل گذشته و نسل امروز هنر کشورمان و تبادل تجربیات و دانسته های آنها است.

وی افزود: ما در این مراسم به مرور آثار، تالیفات و زحماتی که استاد پورتراب برای موسیقی کشور کشیده اند خواهیم پرداخت. همچنین برنامه ریزی کرده ایم تا تعدادی از بزرگان موسیقی کشورمان درباره ایشان و جایگاه ویژه ایشان در موسیقی ایران سخن بگویند.

نظر شما
پربیننده ها