سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

«خوزستان» از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد/ تقویت نیروی انتظامی خوزستان برای دفع خطرات احتمالی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه «خوزستان» از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد، گفت: قرار است نیروهای انتظامی در خوزستان برای تأمین امنیت و دفع خطرات احتمالی تقویت شوند.
کد خبر: ۲۹۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 08May 2018

«خوزستان» از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد/ تقویت نیروی انتظامی خوزستان برای دفع خطرات احتمالیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز از واحدهای نیروی انتظامی خوزستان بازدید کرد.

در این بازدید نمونه‌ای از کشفیات مواد مخدر، اسلحه و مهمات غیرمجاز و اموال مسروقه کشف شده به نمایش درآمد.

همچنین سردار باقری و هیئت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. پیش از این نیز جلسه رئیس و معاونان ستادکل نیروهای مسلح با فرمانده‌هان انتظامی خوزستان برگزار شد.

سرلشکر باقری در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه در 3 روز بازدید از واحدهای نظامی و انتظامی در خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار دیدیم این بود که خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد.

وی افزود: خوزستان جزو استان‌های مهم کشور است و به همین دلیل باید مکرر در این استان حضور پیدا کنیم و نمایندگان ما در این استان وضعیت خوزستان را همواره ارزیابی می‌کنند و در اختیار ما قرار می‌دهند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرمانده‌هان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در بازدید از خوزستان همراه ما بودند، گفت: خوزستان در برابر تهدیدات داخلی، خارجی و نرم آمادگی خوبی دارد و همه موضوعات مانند قاچاق، تهدیدات فضای مجازی و توطئه افکنی رسانه‌های بیگانه و همه موضوعاتی که به نوعی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد را بررسی کردیم و تدابیری اندیشیده شد.

وی بیان کرد: می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که نیروهای مسلح در همه ابعاد در خوزستان مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده‌اند و این استان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه خوزستان امکانات مناسبی از جمله آب و خاک دارد و امنیت موجود در این استان می‌تواند این استان را به یکی از توسعه‌یافته‌ترین استان‌های کشور تبدیل کند.

وی با اشاره به بازدید امروز از واحدهای انتظامی و مرزبانی خوزستان اظهار کرد: گزارش فرماندهان انتظامی و مرزبانی خوزستان را شنیدیم و تدابیر لازم به آنها ارائه شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در میدان هم بخشی از اقدامات مرزبانی، انتظامی و یگان‌های ویژه خوزستان را دیدیم و بحمدالله نیروی انتظامی خوزستان جزو موفق‌ترین نیروهای انتظامی کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مأموریتی در خوزستان در حال خدمت است، عنوان کرد: در مأموریت‌های عادی مانند راهنمایی و رانندگی این نیرو توانسته اقدامات خوبی انجام دهد و در مسائلی مانند کشف قاچاق، مواد مخدر، سرقت‌ها و برخورد با اغتشاشات نیز توانسته موفق عمل کند.

سرلشکر باقری آمادگی یگان ویژه خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یگان ویژه خوزستان جزو زبده‌ترین نیروهای منطقه است و هم از نظر مهارت، روحیه، آموزش و امادگی جسمانی وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در کل کشور روحیه مردمی دارد و این نیرو در خوزستان هماهنگی خوبی با ارتش، سپاه، اداره کل اطلاعات و مقامات دولتی دارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: مرزهای خوزستان از نظر مراقبت وضعیت مطلوبی دارند و همانطور که می‌دانید در خشکی تأمین امنیت مرزها با مرزبانی و در دریا با دریابانی است و در مناطقی که احتمال تهدیدات نظامی وجود داشته باشد، ارتش و سپاه هم به این نیروها کمک می‌کنند. در روزهای گذشته بازدیدی از نیروهای مرزبانی داشتیم و امروز هم گزارش فرمانده‌های مرزبانی را شنیدیم.

وی افزود: در مسئله قاچاق اسلحه و موادمخدر در خوزستان نگرانی‌هایی داشتیم اما خوشبختانه وضعیت امنی داریم چرا که ورود قاچاق به این استان کاهش و کشفیات قاچاق افزایش یافته است.

سرلشکر باقری گفت: ان‌شاءالله وضعیت بهتر از این هم می‌شود چرا که تصمیمات خوبی در این سفر سه روزه گرفته شد و قرار است نیروهای انتظامی در خوزستان برای تأمین امنیت و دفع خطرات احتمالی تقویت شوند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار