سرلشکر باقری:

خوزستان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت موجود در خوزستان می‌تواند این استان را به یکی از توسعه یافته ترین استان‌های کشور تبدیل کند زیرا اساس توسعه بر مبنای امنیت استوار است.
کد خبر: ۲۹۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ - 08May 2018

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (سه شنبه 18 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: از آنجا که خوزستان از استان‌های مهم کشور به شمار می‌رود باید حضور بیشتری در این استان پیدا کنیم.

وی به ارزیابی وضعیت استان اشاره کرد و افزود: خوزستان در برابر تهدیدات داخلی و خارجی و حتی تهدیدات نرم آمادگی خوبی دارد و این مسئله جای خرسندی است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به موضوعات مرتبط با معیشت مردم بیان کرد: همه موضوعات از جمله قاچاق، تهدیدات فضای مجازی و توطئه افکنی رسانه‌های بیگانه و نیز موضوعاتی که به نوعی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد را بررسی کرده‌ایم و تدابیری برای آن‌ها اندیشیده‌ایم.

وی ضمن بیان اینکه خوزستان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است، گفت: امنیت موجود در خوزستان می‌تواند این استان را به یکی از توسعه یافته ترین استان‌های کشور تبدیل کند زیرا اساس توسعه بر مبنای امنیت استوار است.

سردار باقری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی خوزستان از موفق‌ترین نیروهای انتظامی کشور است، عنوان کرد: نیروی انتظامی در مأموریت‌های عادی مانند راهنمایی و رانندگی اقدامات خوبی انجام داده همچنین در مسائلی از جمله کشف قاچاق، مواد مخدر، سرقت‌ها و برخورد با اغتشاشات موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه یگان ویژه خوزستان از زبده‌ترین نیروهای منطقه به شمار می‌روند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در خوزستان هماهنگی خوبی با ارتش، سپاه، اداره کل اطلاعات و مقامات دولتی دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح به وضعیت مطلوب مرزهای خوزستان از نظر مراقبت و تقویت نیروهای انتظامی در خوزستان برای تأمین امنیت و دفع خطرات احتمالی اشاره کرد و ادامه داد:خوزستان استان استراتژیکی برای کشور است و جای بسی امیدواری است که ورود قاچاق به خوزستان کاهش یافته و از آن سو نیز کشفیات قاچاق افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار