در پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت آیت‌الله ایمانی را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتحال نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ - 08May 2018

سرلشکر باقری به مناسبت درگذشت آیت الله ایمانی پیام تسلیتی صادر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اردیبهشت در پی ارتحال آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در پیامی فقدان این عالم وارسته را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم فرزانه روحانی جلیل القدر حضرت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز که نگین درخشان مردمان آن سرزمین در مجلس خبرگان رهبری به شمار می‌رفت، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

بی تردید نقش آفرینی های سترگ و تاثیرگذار آن شخصیت ارجمند و وارسته در ترویج علوم و معارف دینی و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی که خیل عظیمی از جوانان فارس را شیفته وجود شریف وی ساخته بود، برای همیشه ماندگار و مورد تکریم و تجلیل اقشار مختلف مردم این استان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه بزرگ و جبران‌ناپذیر را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، بیت مکرم و بازماندگان معزز و آحاد مختلف مردم شریف، نجیب، انقلابی و ولایتمدار استان فارس تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن به عرش پیوسته محبوب رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و و داغدیدگان عزیز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار